Gå til innhold

Diskutèr "Russejentene" på tvnorge!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De russejentene virker ikke mye smarte. "åh, vi kjører med alt for mange folk i en varebil og stjeler planker fra et byggested". "Iiik, politi, jeg trodde jeg skulle dø!". Miss Flatland er på vinterferie i varme strøk mens de andre jobber. Så kommer hun hjem og skjeller de andre ut fordi de har gjort så lite. Jeeeeje.

Lenke til kommentar
De russejentene virker ikke mye smarte. "åh, vi kjører med alt for mange folk i en varebil og stjeler planker fra et byggested". "Iiik, politi, jeg trodde jeg skulle dø!". Miss Flatland er på vinterferie i varme strøk mens de andre jobber. Så kommer hun hjem og skjeller de andre ut fordi de har gjort så lite. Jeeeeje.

5843703[/snapback]

 

:!: hehe sant det..jeg hadde følt meg passe dust hvis jeg hadde oppført meg sånn å kommet på TV

Lenke til kommentar
Haha. De folka spurte faktisk jenter på skolen min om de ville være med.

 

Alle takket pent nei fordi de ville ikke spolere hele russetiden. Så TvNorge gikk til noen andre. Det er litt kjipt å ødelegge en russetid med kameraer som stikker opp over alt. PR-kåte jenter som deltar på sånt.

 

Edit : De spurte i år liksom, men jeg ser programmet er laget for 2005. Hehe, så det ble visst ikke noe av det 06-programmet.

5712838[/snapback]

 

Var nok ikke det som var tilfellet. Disse andre jentene takket ikke pent nei, men ble dumpet pga at de var griske og grevde bare mer og mer fra produsenten, ang sponsorer etc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...