Gå til innhold

Diskutèr "Russejentene" på tvnorge!


Anbefalte innlegg

Konspirasjonsteori:

Det artige er at dette programmet er laget for å eksponere datra til Flatland. Hun har jobbet i tv-bransjen siden hun var 15, og er nå castingansvalig i programmet til pappa Flatland, så ho er godt kjent i tv-bransjen, dette programmet eksponerer trynet hennes eksternt, så det er nok ikke lenge til vi ser henne som programleder.

5713780[/snapback]

Hun er jævlig irriterende! Jeg får fnatt av å høre på henne!

Endret av Mirann
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hun er jævlig irriterende! Jeg får fnatt av å høre på henne!

5761344[/snapback]

agrees... ikke for å generalisere, men alt for mange fra nesøya (for å ta et eksempel) får jobbmuligheter servert på et sølvfat. sier ikke at de ikke jobber hardt, men at andre som jobber ræva av seg for samme jobben blir turned down, fordi far har penger og en del innflytelse. jeg tror på å starte fra scratch, stå på sine egne bein og jobbe seg oppover uten hjelp fra innflytelsesrike familiemedlemmer eller venner.

Endret av Sneakerholic
Lenke til kommentar

Det beviser vel bare at fil- og tvbransjen er den mest gjennomkorrupte og råtne bransjen som finnes. Samtidig som det er klin umulig for mediaelever å få lærlingeplass, så får tvfjes-barn jobbmulighetene kastet etter seg fra de er gamle nok til å vise kløft, og når du først har fått en fot innafor så får du kontakter og du er sikret jobb resten av livet. Pent.

 

Forsåvidt så jobber vel den andre dattra til Flatland også i TV...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH
Det beviser vel bare at fil- og tvbransjen er den mest gjennomkorrupte og råtne bransjen som finnes. Samtidig som det er klin umulig for mediaelever å få lærlingeplass, så får tvfjes-barn jobbmulighetene kastet etter seg fra de er gamle nok til å vise kløft, og når du først har fått en fot innafor så får du kontakter og du er sikret jobb resten av livet. Pent.

 

Forsåvidt så jobber vel den andre dattra til Flatland også i TV...

5762875[/snapback]

 

Altså, nettverk og hvem faren/moren din er har like mye å si i andre bransjer. Kompisgjenger som sitter i hverandres styrer i næringslivet og lignende er jo like "korrupt". Om du får jobb er like avhengig av hvem du kjenner andre steder, men ikke like synlig som det er i mediabransjen.

Lenke til kommentar

Hehe, en del av den bussen gikk på samme trinn på samme skole som meg, og jeg kjenner jo til de aller fleste der.

 

Råder mye misunnele rundt på nettet rundt hva de har fått til ser jeg, artige greier.

Tror ikke jeg gidder se på programmet though.

 

Edit: Typo.

Endret av Zerblat
Lenke til kommentar
Noen som vet hva "kjenningsmelodien" til denne serien heter? Eventuelt hvor jeg kan laste den ned?

5831527[/snapback]

Hva heter sangen som spilles? Er den laget for dem ?

5754393[/snapback]

=): - 08.03.2006 kl. 13.18 -

halla. du? hva heter sangen som er før programme deres starter? den var kuul=) hehe

Bettina og Martine:

takk!! vi har laget den i samarbeid med david(dommer fra idol i fjor).. den heter players night...

:)

5754469[/snapback]

Lese hele tråden? Det har vi ikke hørt om... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...