Gå til innhold

din yndlings snack ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå for tiden favoritt snacken min påske egg!

Er så usunn at eg har spist 1 pakke hver dag siden de i kom i butikken i midten av frebruar!

5755375[/snapback]

er ikke di egga dyre? snær 50spenn elnes....

5755402[/snapback]

Var på Rema1000 i dag (går), og de kostet "bare" 24.50 der. Kostet 27.90 på Kiwi hvor jeg pleier å handle av praktiske grunner. Men nå legges handleturen innom Rema et par ganger i uken fremover mot påske... :dribble:

underkant av 25 spenn for disse er ikke så gæli når man ser på prisingen generelt av slikt spesial snop tilegnet påske og jul.. Bla. så spiser jeg mye mer slikt snop etter høytiden, halvpris på alt da.. Har jo så mye annet snadder i høytiden alikevel, spesilet i julen. :p

Lenke til kommentar
Ananas, rosiner, dadler, yoghurtnøtter, wasa rugsprø og snack a jack er absolutte favoritter for tiden.

5755665[/snapback]

sunne menneske! greier ikke tilpasse meg en sånn livsstil, hvordan greier du det?

5755902[/snapback]

Hvis man liker sunne ting så er det ikke så vanskelig. Jeg tar meg jo en sjokolade iblant, men det er ikke det jeg har aller mest lyst på hvis jeg kunne velge. :)

Lenke til kommentar

Stefar min jobbet på Freia når jeg vokste opp :)

Derfor jeg oftes har kjøpt Nidar og annet opp i gjennom åra... ;)

Snickersen var helt digg, men er blitt øydelagt siste årene. Samme kan sies om en rekke andre skjokolader. Peanøttgubbe og Ris"kubben" er også blitt herpet. Grunnen er vel et at mer og mer av produksjonen blir flyttet utlands. Billigere og kjipere råvarer sier vel bla. sitt... :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...