Gå til innhold

din yndlings snack ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sørlandschips...  :w00t:

5723707[/snapback]

Woooord! den med grillkrydder er smuuuuuuuuud.

5728965[/snapback]

Den har jeg ikke prøvd. Holder meg til den orginale.. Men veldig god altså..?

5729154[/snapback]

jupp :D hvis ikke jeg blander sammen med et annet merke, men er ganske så sikker på at det er kommet en med grillkrydder... :wee:

Lenke til kommentar

Disse påske eggene med fylt melkekrem var bare snadder! 4 stk til litt under 30kr. Men en slik pakke mettet i hvertfall mitt søtesug for den kvelden... Minner litt om kinder sjokolade, men flerne hakk bedre etter min smak. Anbefalles!

Lenke til kommentar

Kva skjedde med dei forskjellige typane Dumle? For mange år sidan fant eg Dumle med eple, cola osv...men dei forsvant igjen :cry:

Sørlandschips...  :w00t:

5723707[/snapback]

Woooord! den med grillkrydder er smuuuuuuuuud.

5728965[/snapback]

Den har jeg ikke prøvd. Holder meg til den orginale.. Men veldig god altså..?

5729154[/snapback]

jupp :D hvis ikke jeg blander sammen med et annet merke, men er ganske så sikker på at det er kommet en med grillkrydder... :wee:

5729473[/snapback]

Sikker på dette? Den har ikkje eg sett. Spanks paprika med persille er best, men så alt for få butikkar har den, dei fleste har berre Havsalt og Crème Fraiche :(

post-23219-1142173460_thumb.png

Endret av zeph
Lenke til kommentar
Disse påske eggene med fylt melkekrem var bare snadder! 4 stk til litt under 30kr. Men en slik pakke mettet i hvertfall mitt søtesug for den kvelden...  Minner litt om kinder sjokolade, men flerne hakk bedre etter min smak.  Anbefalles!

5734859[/snapback]

Awww, fjorårets store hit blant meg og typen

De kostet 33 kroner i fjor

Med hes narkis stemme : Du hakke tre-og-tredve kroner til påske-egg :!:

Best jeg holder meg unna disse, så jeg ikke ender opp med å legge på meg 10 kg innen påska er over :roll:

Lenke til kommentar

Kiwi selger påskeegg 4 stk til 27 kr. Jeg og samboeren har delt noen slike på vei hjem fra handletur og poden på 10 år er rimlig sur når han finner tomesken i bilen (ja vi glemmer noen ganger å fjerne "sporene" etter oss) :mrgreen::grin:

Chips nevnes: ja det er godt, men ingenting er bedre en en slik liten "barnepose" med salt&pepper eller paprika chips. Er mulig jeg bare nyter den mer når det er så lite, men synes chipsen fra disse klassiske småposene er mange ganger bedre en fra store poser (?)... Har ellers merket meg hvor stor forskjell det kan være på chips. Sies at det har med potet kvalitet og om frityroljen på fabriken er nettopp skiftet eller ikke...

Lenke til kommentar
Disse påske eggene med fylt melkekrem var bare snadder! 4 stk til litt under 30kr. Men en slik pakke mettet i hvertfall mitt søtesug for den kvelden...  Minner litt om kinder sjokolade, men flerne hakk bedre etter min smak.  Anbefalles!

5734859[/snapback]

Awww, fjorårets store hit blant meg og typen

De kostet 33 kroner i fjor

Med hes narkis stemme : Du hakke tre-og-tredve kroner til påske-egg :!:

Best jeg holder meg unna disse, så jeg ikke ender opp med å legge på meg 10 kg innen påska er over :roll:

5741366[/snapback]

Det er drit godt! ;D Og grei nok pris tilogmed :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...