thomassit0 Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Sørlandschips... 5723707[/snapback] Woooord! den med grillkrydder er smuuuuuuuuud. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Før i tiden var det en sjokolade som het "Blues", en sånn kubbe på størrelse med stratos extra, bare mørkere sjokolade. DEN savner jeg! Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 SMASH! Beste snack som finns... 5720477[/snapback] Helt riktig Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Sørlandschips... 5723707[/snapback] Woooord! den med grillkrydder er smuuuuuuuuud. 5728965[/snapback] Den har jeg ikke prøvd. Holder meg til den orginale.. Men veldig god altså..? Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Hvis jeg har råd til det, så er dobbel big mac meny perfekt som litt snacks . Det blir ekstra godt med 1-3 cheeseburgere i tillegg! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Sørlandschips... 5723707[/snapback] Woooord! den med grillkrydder er smuuuuuuuuud. 5728965[/snapback] Den har jeg ikke prøvd. Holder meg til den orginale.. Men veldig god altså..? 5729154[/snapback] jupp hvis ikke jeg blander sammen med et annet merke, men er ganske så sikker på at det er kommet en med grillkrydder... Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 jupp hvis ikke jeg blander sammen med et annet merke, men er ganske så sikker på at det er kommet en med grillkrydder... 5729473[/snapback] Det har i hvert fall kommet en med sitronpepper, og den er god Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Hva skjedde med potetgull med dill? Den var kongen av snacks. Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Disse påske eggene med fylt melkekrem var bare snadder! 4 stk til litt under 30kr. Men en slik pakke mettet i hvertfall mitt søtesug for den kvelden... Minner litt om kinder sjokolade, men flerne hakk bedre etter min smak. Anbefalles! Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 digger å legge de eggene i fryseren så lenge at du bare kan bryte av sjokoladen, og spise fyllet i en jafs Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Slik kirsebær ifra Haribo. Altså vingummi Elsker det over alt på jord! Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Eeeh Daimkuler, hvor ble det av det? Det finnes jo bare sånn stø ting nå? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 (endret) Kva skjedde med dei forskjellige typane Dumle? For mange år sidan fant eg Dumle med eple, cola osv...men dei forsvant igjen Sørlandschips... 5723707[/snapback] Woooord! den med grillkrydder er smuuuuuuuuud. 5728965[/snapback] Den har jeg ikke prøvd. Holder meg til den orginale.. Men veldig god altså..? 5729154[/snapback] jupp hvis ikke jeg blander sammen med et annet merke, men er ganske så sikker på at det er kommet en med grillkrydder... 5729473[/snapback] Sikker på dette? Den har ikkje eg sett. Spanks paprika med persille er best, men så alt for få butikkar har den, dei fleste har berre Havsalt og Crème Fraiche Endret 12. mars 2006 av zeph Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Apekattene i søppeldynga er så sinnsyk gode. tror jeg har sagt det før, men PM viss noen vil sende noen til meg! Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Disse påske eggene med fylt melkekrem var bare snadder! 4 stk til litt under 30kr. Men en slik pakke mettet i hvertfall mitt søtesug for den kvelden... Minner litt om kinder sjokolade, men flerne hakk bedre etter min smak. Anbefalles! 5734859[/snapback] Awww, fjorårets store hit blant meg og typen De kostet 33 kroner i fjor Med hes narkis stemme : Du hakke tre-og-tredve kroner til påske-egg :!: Best jeg holder meg unna disse, så jeg ikke ender opp med å legge på meg 10 kg innen påska er over Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 synes ingenting slår den vanlige med bare salt, sånn gul pose( ) og dip Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Kiwi selger påskeegg 4 stk til 27 kr. Jeg og samboeren har delt noen slike på vei hjem fra handletur og poden på 10 år er rimlig sur når han finner tomesken i bilen (ja vi glemmer noen ganger å fjerne "sporene" etter oss) Chips nevnes: ja det er godt, men ingenting er bedre en en slik liten "barnepose" med salt&pepper eller paprika chips. Er mulig jeg bare nyter den mer når det er så lite, men synes chipsen fra disse klassiske småposene er mange ganger bedre en fra store poser (?)... Har ellers merket meg hvor stor forskjell det kan være på chips. Sies at det har med potet kvalitet og om frityroljen på fabriken er nettopp skiftet eller ikke... Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Disse påske eggene med fylt melkekrem var bare snadder! 4 stk til litt under 30kr. Men en slik pakke mettet i hvertfall mitt søtesug for den kvelden... Minner litt om kinder sjokolade, men flerne hakk bedre etter min smak. Anbefalles! 5734859[/snapback] Awww, fjorårets store hit blant meg og typen De kostet 33 kroner i fjor Med hes narkis stemme : Du hakke tre-og-tredve kroner til påske-egg :!: Best jeg holder meg unna disse, så jeg ikke ender opp med å legge på meg 10 kg innen påska er over 5741366[/snapback] Det er drit godt! ;D Og grei nok pris tilogmed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå