Stig Jøran Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 SMASH! Beste snack som finns... Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Knaskerøtter. Usunne alternativet: bringebærdrops Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 SMASH! Beste snack som finns... 5720477[/snapback] That's right Har en pose liggende, som skal sprettes etter middag Lenke til kommentar
VwDaniel Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 De selger ekstremt god bacon snack på rema 1000 for de som savner det Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 De selger ekstremt god bacon snack på rema 1000 for de som savner det 5721033[/snapback] Er ikke det sånn jalla greier. Noe ala Firstprice? Synes den er falsk. Lenke til kommentar
VwDaniel Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Ligner på kino bacon snack på smak og størrelse og konsistens partey pack eller ka de heter.. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Ingenting slår kinobaconet.. DET er knall! Lenke til kommentar
edds Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Liker Chillinøtter jeg. Og Cashew. Og Pistasje. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 cheeeeese caaaaaake! mmmm! Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Smågodt/Sjokoladeplater/Annen godteri (Kommer ann på humøret;p) BigBite-Hvitløksreker Jessheimburger Coca Cola/Pepsi Max Cool Lemon Smash Peppes/Dolly/Hjemmelaget pizza *sikkert mer, men det som faller meg inn nå* Lenke til kommentar
Matias Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 *Knaskegulrøtter *Chilinøtter *Firkløver *Mamba eller lignende + sitronvann Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Smågodt/Sjokoladeplater/Annen godteri (Kommer ann på humøret;p)BigBite-Hvitløksreker Jessheimburger Coca Cola/Pepsi Max Cool Lemon Smash Peppes/Dolly/Hjemmelaget pizza *sikkert mer, men det som faller meg inn nå* 5723740[/snapback] Etter å ha hørt ufattelig mye positivt om denne Jessheimburgeren fra hhv. Ø.B. og deg, er mitt spørsmål til dere: Hva i helsikken er på denne burgeren egentlig? Lenke til kommentar
lperik Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Balkan kebabrull i Ski. Spises ca 2ganger i mnd etter å ha vært ute. MmmmMmm Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Smågodt/Sjokoladeplater/Annen godteri (Kommer ann på humøret;p)BigBite-Hvitløksreker Jessheimburger Coca Cola/Pepsi Max Cool Lemon Smash Peppes/Dolly/Hjemmelaget pizza *sikkert mer, men det som faller meg inn nå* 5723740[/snapback] Etter å ha hørt ufattelig mye positivt om denne Jessheimburgeren fra hhv. Ø.B. og deg, er mitt spørsmål til dere: Hva i helsikken er på denne burgeren egentlig? 5724175[/snapback] Det lurer jeg på og.. Er bare så utaffelig god! Er mange steder du får kjøpt burger på jessheim, veit ikke helt eksakt hvor Ø.B mener... : ) Hva sier du Ø.B? Vet du hva som er på den? Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Jeg spiste noen kavringer nå nettopp, med gulost, det var relativt heftig. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 De selger ekstremt god bacon snack på rema 1000 for de som savner det 5721033[/snapback] Er ikke det sånn jalla greier. Noe ala Firstprice? Synes den er falsk. 5721260[/snapback] omg, nei! Det er jo Rema 1000 sin som er best! PartyFood som lager, herregud å god den er.. Den VAR bedre før når posene var litt større, de forandra noe, men den er fremdeles guddommelig god, nesten som kinobaconsnacks.. hehe Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Jeg spiste noen kavringer nå nettopp, med gulost, det var relativt heftig. 5724354[/snapback] Namnam Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Argh, har lett i halve dag etter Haribo PIRATOS, men det eksisterer jo ikke lengre, alle er fri :o( Beste lakrisen som fins er borte her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå