CannibalCorpse Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Yndlingssnack blir litt vanskelig å svare på, er for mye godt til å bestemme seg, men Smash som flere nevner og Kim's Snack Chips er slagere her Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Jeg er et billig menneske... skal jeg unne meg noe så kjøper jeg en pølse til 20kr Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Jeg er et billig menneske... skal jeg unne meg noe så kjøper jeg en pølse til 20kr 5718207[/snapback] Ditto Edit: 10kr og hvis det er å få Endret 7. mars 2006 av Lar5 Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 JessheimburgernEsso sannom Lillehammer burgermeny 5712067[/snapback] What he said Bodde på jessheim før, digg burger! Btw, 1fot Baguette med hvitløksreker og 0,5 cola på BigBite Lenke til kommentar
VwDaniel Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Osteopop med holiday dip e jysla godt . Men skal man ha en sunns snack så må jo fiskekaker skåre høyt?? og fiskeboller med hvit saus poteter og reker i sausen... dette er vell mer en middag men det e nokke så inni helv¤% godt at kaller det for snack med meget god samvittighet Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Yndlings snacket mitt er Pistasjnøtter og en iskald Isbjørn midt på sommern Etter det kommer vel tortillaschips med tacodip, og seff Grønne druer uten stein i boks Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 JessheimburgernEsso sannom Lillehammer burgermeny 5712067[/snapback] Jessheimburgern? Er det snakk om jessheim som sted? 5717816[/snapback] jepp, en sjappe der ja. Kan ikke bli bedre Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Dem som har McDonalds på topp listen kan ikke vite hvordan god mat/snacks smaker... Anyway! Snacks som bla. Pistasjnøtter og Smash er snop som jeg ikke klarer å stoppe å spise før det er tomt! Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 melkesjokolade med superchips i samme munnfullen! passer 100%, toppes med et glass cola for beste combo noensinne! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Smash er jo sykt godt og SYKT dyrt.. så blir ikke så mye av det desverre.. ostepopp derimot billigt og godt men utrolig mye gris french Fries pwner jo da.. men glemmer alltid av det Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 3-ord-regelen... Steng steng! *for trøtt til å komme på yndlingssnack* Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Ostepop Sørlandschips med paprika er verdens beste chips Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Chilinøtter og Kims Mexican Fiesta Dessuten de fleste typer sjokolade! Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Hvor er det blitt av de lakrissnøre-posene i blå pakke? De ekstra salte? De i svart pakke smaker bare dritt.' Favorittsnack = Rom&Cola! Lenke til kommentar
discostu Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Mine snacksvarianter: Gulrøtter (sånne små) gjerne med dip, men bruker da mager kesam.. Nøttemix, sånn med rosiner og sånt, usaltet og urøstet.. Sundt fett, men ikke bra med for mye.. Atkinsbarer eller andre proteinbarer.. Druer uten stein er også svingodt.. Det var da den sunne delen, så har man jo det de fleste andre her nevner, smash, som er svingodt, diverse sjokolader, popkorn, potetgull, valgene er uendelige, spesielt hvis du ikke bryr deg no særlig om det skal være sundt eller ei Lenke til kommentar
Even. Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Dere tar alle feil. Nonstop folkens. Nonstop med melkesjokolade. Det er snacks det. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Baconsnacks er jo dritgodt! 5714248[/snapback] Mhm. Men greia er at de selger bare baconsnacks fra firstprise osv. for tiden. Og det smaker DRITT. Den gode, den beste, laget av Maarud el. Kims, er gått ut av butikkhyllene for lenge siden Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Jeg er et billig menneske... skal jeg unne meg noe så kjøper jeg en pølse til 20kr 5718207[/snapback] Ditto Edit: 10kr og hvis det er å få 5718317[/snapback] man da må man ta wiener pølse, og det smaker dritt!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå