warlord Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Jeg har nettop begynt som en overklokker og trenger stor plass. Jeg har derfor bestemt meg for å bygge et selv. Lurer derfor på om noen har noen tegninger til meg.(håper på svar) Lenke til kommentar
Dings Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Tja.. Trenger du så mye tegninger da? Jeg og fjøslukt har saget, hamret og listet i hele dag, og begynner å bli ferdig.. Vi har ingen arbeidstegninger, vi bare gjorde oss opp en ca. mening om hvordan vi ville ha det, emn det ble litt forandringer under veis... Se posten her: http://forum.overklokking.no/viewtopic.php...=53322&forum=15 Hvis du på død og liv trenger tegninger (bilder ligger i posten) kan du maile meg så skal jeg med glede sende deg en tegning av slik frontdekselet var ment å se ut.. Mvh. Dings Lenke til kommentar
warlord Skrevet 21. september 2002 Forfatter Del Skrevet 21. september 2002 Send meg en mail på : [email protected] (bruker fattern`s adresse). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå