Pc Lynet Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) ###Oppdaget akuratt at pinnene på pcuen var bøyd må nok tømme lommeboka ellers takk### Hei pcen familie pcen vår ca 4 år gammel. Begynte å bråke noe helt sinnsykt. Jeg trodde det kansje var en av viftene og åpnet opp for å se. Joda, det var prossessor vifta Prossesoren er en Pentium 4 socket 478. Jeg åpnet opp clipsene å begynte å dra forsiktig. Men det satt boms fast. Så fant jeg ut om noen små clips nederst hekta av det og kjølevifta var løs men Neeeiii. Prossesoren hang på under Jeg hadde dratt den ut av sokklen med lås på Jeg dro ikke hardt i det hele tatt. Får nå ikke cpu fra kjøleribba som forresten er en boxed kjøler. Har mistanke om at den kom med en så kalt kjølepute(eller som jeg liker å kalle det dobbeltsidigteip ) istedenfor kjølepasta. Prossesoren sitter boms fast! Kan dere hjelpe meg? Tror dere cpuen virker etterpå?, pinnen ser helt fine ut. Spørs nok om ikke bursdages pengen mine går rett til ny cpu til mamma Håper for svar, legger ved bilde av problemet Mvh Pc Lynet Endret 6. mars 2006 av Pc Lynet Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Jeg tror den vil fungére. Eller har du fått det til? Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 Takk for svar efikkan Oppdaget at jeg hadde bøyd 2 av pinnen under cpuen. Må nok kjøpe ny Er heldigvis ikke mye for en s478 ca 600kr for en celeron Mvh Pc Lynet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå