IC7STORM Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) Hei. Jeg skal kjøpe meg ett nytt tastatur, og jeg setter disse kravene: Det bør være sånn "laptop-look". (Flate knapper) Pga det er sjukt godt å skrive på. Det skal IKKE være en "fn"-knapp. Det skal være et helt ordinært oppsett på knappene. Det kan se stylish ut Er det noen som vil anbefale meg ett? EDIT: Er dette noe tess? https://prisguiden.no/product.php?product_id=25087 Endret 6. mars 2006 av IC7STORM Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Hehe, det du har linket til er absolutt tess Lenke til kommentar
IC7STORM Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 Hehe, det du har linket til er absolutt tess 5711694[/snapback] Varer det lenge da? Er det god kvalitet? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Har hørt at det varer litt kortere enn andre tastaturer. Men kvaliteten er ellers god, om du ser i prisguiden, ser du at det stortsett kun er gode tilbakemeldinger Lenke til kommentar
IC7STORM Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 Har hørt at det varer litt kortere enn andre tastaturer. Men kvaliteten er ellers god, om du ser i prisguiden, ser du at det stortsett kun er gode tilbakemeldinger 5712574[/snapback] Jepp, ser det. Takker. Forresten, er noen dager til jeg bestiller, så det er enda plass til nye tips Lenke til kommentar
IC7STORM Skrevet 13. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2006 Kan vel kanskje bumpe litt nå. Hehe. Ikke noen andre tastatur som blir anbefalt? Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Hei, jeg er på jakt etter nettopp det du også er på jakt etter. Jeg har sett på dette tastaturet, men kun på nett, så jeg vet ikke om det er "flate knapper" som det er på laptopper. Noen som vet? PS: sier du ifra om hva slags tastatur du ender opp med før vi avslutter denne tråden? Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 (endret) Logitech Ultra X, er et skikkelig godt skrivetastatur, men jeg synes ikke det egner seg til noe utover det, tenker på spilling da.....har lånt et slik tastatur hos en venn engang, da mitt ble gamle *host* ødelagt det jeg må si, er at det ikke tåler rare tingen, jeg mistet et cd cover på H tasten faktisk, knappen knakk , men funket like godt, det eneste jeg opplever er at det er (min mening da) skikkelig dårlig vinkel på tastaturene, å vet ikke om det bare er meg, men når tastaturet er sånn lap top look , flat og flate taster, så får jeg vondt i hånleddene av å skrive lenge, liker at tastatur har en liten oppbyggende bakke, uten å klipse det opp med klipsene under, mener ultra X også hadde en slak oppskråning, men det var liksom ikke nokk, og dessuten er jo knappene helt flate...hvist du skjønner Jeg har ikke dette tastaturet lengre da kompisen min skulle ha det tilbake igjen, men nå sitter jeg å skriver på et Dell tastatur av den gamle modellen (lysegrått), som har en svak stigning, og en deili klikkelyd, det er faktisk det beste tastaturet jeg har skrevet/spilt med, ingen andre "fancy" knapper enn standard tastatur Det er jo best om du tester tastaturet selv, både trådstarteren og VgaR, og andre som har tenkt og kjøpe det Endret 14. mars 2006 av kt600 Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 (endret) jepp, det er best å teste det. Men er det noen som vet om dette tastaturet er slik som på bærbare? Eller noen som i tilfellet vet om noen andre enn de som tidligere er nevnt? Endret 16. mars 2006 av VgaR Lenke til kommentar
Toset Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Har UltraX selv, og anbefaler det absolutt. Bruker det selv til spilling/skriving og alt annet, og fungerer glimrende Lenke til kommentar
Registrert Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Hatt mitt i 3-4 måneder og et par av knappenen må trykkes inn et par ganger før det virker, kan umulig anbefales, vinkelen er også jævlig så jeg må la den hvile på skjerm foten ikke kjøp! Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Hatt mitt i 3-4 måneder og et par av knappenen må trykkes inn et par ganger før det virker, kan umulig anbefales, vinkelen er også jævlig så jeg må la den hvile på skjerm foten ikke kjøp! 5765644[/snapback] Er det jeg sier, den vinkeln på det tastaturet passer noen perfekt, å andre ikke...det er akkurat som med mus, det må prøves før du er sikker på at du kan like det, er ikke nokk å høre på om andre liker å bruke det, hvist du selv ikke klarer det.. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Jeg hører hva dere sier, men hva med dette tastaturet da? Jeg har testet det, og jeg digger tastene, og det er nok hovedgrunnen til at jeg vurderer å kjøpe det... Noen som har dette og vil dele noen erfaringer? Ser at det sies mye positivt om det på komplett.no Lenke til kommentar
IC7STORM Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2006 Hei, jeg er på jakt etter nettopp det du også er på jakt etter.Jeg har sett på dette tastaturet, men kun på nett, så jeg vet ikke om det er "flate knapper" som det er på laptopper. Noen som vet? PS: sier du ifra om hva slags tastatur du ender opp med før vi avslutter denne tråden? 5752011[/snapback] Jeg har bestilt UltraX nå. Men må vente til i neste uke før jeg får det.. Lenke til kommentar
IC7STORM Skrevet 28. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2006 Har fått tastaturet nå. Fy faen så digg! <3 Også i tillegg tøft og stilrent resign. Sjukt deilig å skrive på, i forhold til det gamle. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Har fått tastaturet nå. Fy faen så digg! <3Også i tillegg tøft og stilrent resign. Sjukt deilig å skrive på, i forhold til det gamle. 5825827[/snapback] Hvordan er det spilling? og følger det med håndledd støtte? Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) jepp, det er best å teste det.Men er det noen som vet om dette tastaturet er slik som på bærbare? Eller noen som i tilfellet vet om noen andre enn de som tidligere er nevnt? 5762268[/snapback] ja, jeg er ganske sikker på at det er bærbar tastastur knapper.. En venn av meg har sånt med bærbar knapper, det er mistenkelig likt det dom du har linket til.. edit: haha, ser en leif på den komplett siden... :!:.. finn feilen du.. Endret 4. april 2006 av kezoom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå