Conejos Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) Er det noe jeg ikke liker, er det at man tydeligvis må ha ekstreme strømforsyninger i disse dager for å kunne drive maskinen. Jeg skal bygge ny maskin og har bestemt meg for en kasse som jeg liker veldig mye, med medfølgende 350w PSU. Jeg skal drive en ganske standard 775 Intel-maskin på 3GHz med 1Gb dual channel RAM og 2 harddisker. Skal også sette inn et vifteløst 6600GT skjermkort. Skal ikke ha noe lysshow inne kassen. Hvordan vil dette gå? Endret 7. mars 2006 av GlenH Lenke til kommentar
b-urn Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Dette skal gå bra. Med mindre du refererer til tråden/tittelen. Var jeg deg, ville jeg gjort den litt mer beskrivende før en triggerhappy moderator detter innom. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 350 kvalitets-watt bør holde ja. Men det kan hende at hovedkort krever PSU med ATX 2.0 eller 2.2 standard, og det er det ikke sikkert at PSU følger? Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) haha der kom "triggerhappy" mod ja ^^ ot: burde egnetlig vel ha kjøpt en annen strømforsyning.. fra hiper eller fortron... ar hatt fine erfaringer med de jeg.. Endret 6. mars 2006 av Sweet Lenke til kommentar
Conejos Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2006 Her er link til den PSU'en som følger med kassen til Chieftec: http://www.chieftec.de/?page=products_big&...d=4&language=de Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Følger ATX 2.0 spec ja, det er bra. Ser fin ut den, bør holde. Stusset litt over at de har valgt å la prosessoren få 15A, og resten av systemet 10, men. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå