Alfa1 Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 tror jeg stopper å skrive nå og går på en annen side der det er mer hjelp å få for her kommer jeg ingen vei Bye bye Lenke til kommentar
shnietsoj Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Sleng meg på senga og dra fram fjøla! Lenke til kommentar
Alfa1 Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 Åpenbar ironi og han greier ikke ta den.. *lol* Sier litt!BTW finnes det JÆVLIG mange bilder av autografer der ute på nett, men du har jo alltids lov til å prøve.. 5712159[/snapback] Trenger ikke for jeg har min egen!! Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 tror jeg stopper å skrive nå og går på en annen side der det er mer hjelp å få for her kommer jeg ingen vei Bye bye 5712450[/snapback] Du kan gå på hjemmesiden til Tord Company.. der får du sikkert adressa for en billig penge! Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Kan jo ikke unngå å bli mobbet når du spør om noe sånt.. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Åpenbar ironi og han greier ikke ta den.. *lol* Sier litt!BTW finnes det JÆVLIG mange bilder av autografer der ute på nett, men du har jo alltids lov til å prøve.. 5712159[/snapback] Trenger ikke for jeg har min egen!! 5712473[/snapback] Veit, og han skal sende den til meg! Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Kan jo ikke unngå å bli mobbet når du spør om noe sånt.. 5712491[/snapback] Jeg mobber han ikke, og det burde ikke dere heller! Lenke til kommentar
Alfa1 Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 Noen som kan hjelpe meg? det er så mange smarte på dette forumet så pliz hjelp meg. JEG ER DESPERAT har prøvd overalt for å få hjelp:( Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Den eneste måten å få tak i den på, er å ha jevnlig kontakt med den du ønsker nummeret til, eller bruke en form for "social engineering". Har prøvd sistnevnte, og skal jaggumeg si det funka. Lenke til kommentar
kjetil_b Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Det er en vanskelig oppgave du har gitt oss. Vet du navnet på agenten i såfall? Er ikke bare-bare å finne en persons epost adresse ut av ingenting. Er litt usikker på om dette er en stor spøk eller ikke, men jeg har da ikke bedre ting å finne på. Hadde derimot vært artig hvis du hadde kjent dem! Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 #1 Slutt late som du kjenner de #2 Ikke ha verdens verte navn som bare viser til tull og la dette være ditt første inlegg #3Spør pent så får du kanskje noen skikkelige svar? Lenke til kommentar
Alfa1 Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) Sorry,Jeg later ikke som om jeg kjenner de.Jeg takker for at dere tar dere tiden til å hjelpe meg. Grunnen til at jeg vil snakke med Mary kate er på grunn av at jeg skal reise en liten tur og da skal jeg spørre hun om vi kan møtes:) Jeg vet ikke navnet på Agentenog jeg har aldri snakket med han ,men mange mener at Agenten står på fan siden http://mary-kateandashley.com Endret 6. mars 2006 av Alfa1 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Det var en god idé Alfa1. Tror jammenmeg at jeg skal spørre tvillingene om de vil møte meg jeg også. Kanskje jeg skal spørre Jessica Alba også, siden jeg kjenner henne også. Tror ikke jeg gidder å møte Jessica Alba igjen da. Hun var bare klengete, mens tvillingene var hyggelige jenter. Jeg er forresten en mye bedre venn med de enn deg. Det er hvertfall det de sa til meg når vi så på film i forrige uke. Lenke til kommentar
Alfa1 Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 Det var en god idé Alfa1. Tror jammenmeg at jeg skal spørre tvillingene om de vil møte meg jeg også. Kanskje jeg skal spørre Jessica Alba også, siden jeg kjenner henne også. Tror ikke jeg gidder å møte Jessica Alba igjen da. Hun var bare klengete, mens tvillingene var hyggelige jenter. Jeg er forresten en mye bedre venn med de enn deg. Det er hvertfall det de sa til meg når vi så på film i forrige uke. 5712760[/snapback] Gjør det Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Noen ganger så besøkte jeg og vennen min de på en adresse vi fikk eller vi pleier å møte de på byn. Det er gøy å gå ute med de for det kommer så mange å tar bilde 5712424[/snapback] Kjipt der der ja. Ser de fikk tatt bilde av dere i et heller uheldig øyeblikk.. Lenke til kommentar
Alfa1 Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 Noen ganger så besøkte jeg og vennen min de på en adresse vi fikk eller vi pleier å møte de på byn. Det er gøy å gå ute med de for det kommer så mange å tar bilde 5712424[/snapback] Kjipt der der ja. Ser de fikk tatt bilde av dere i et heller uheldig øyeblikk.. 5712802[/snapback] hehe nope,det er ikke meg. har søkt på nette for å se om noen av de bildene kom ut ,men nei Lenke til kommentar
Alfa1 Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 helt utrolig hvor vanskelig det er å finne ut noe:( Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Det er vanskelig nok å finne Idol-sandra sitt nr./e-post adresse. Finner du den vil jeg kalle deg FLINK! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 hehe nope,det er ikke meg. har søkt på nette for å se om noen av de bildene kom ut ,men nei 5712819[/snapback] Er ikke deg dette HER da? Lenke til kommentar
Alfa1 Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 kan prøve. Noen som vet hvor jeg burde leite på nette der jeg kan finne ut e-post adressen til agenten eller noe slikt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg