Gå til innhold

Trenger hjelp med å komme i kontakt....

Alfa1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tror på han. Så slutt å tull med han. Han skal gi meg autografen. Så slutt å tull, dette er seriøst.!!  :mad:

5712057[/snapback]

Bra at noen gjør :) Takk.

Skal få utografen tilsend nå på mail så skal du få se den

5712070[/snapback]

Og denne autografen får du tilsendt fra..? Dem? Agenten? Eller kanskje hinsides vår verden, fra den døde vennen din?

Lenke til kommentar
Jeg tror på han. Så slutt å tull med han. Han skal gi meg autografen. Så slutt å tull, dette er seriøst.!!  :mad:

5712057[/snapback]

5712070[/snapback]

Og denne autografen får du tilsendt fra..? Dem? Agenten? Eller kanskje hinsides vår verden, fra den døde vennen din?

5712135[/snapback]

Jeg er ikke så god i data så min bror har dataen hjemme hos seg pga han skal bytte noen deler. på den dataen har jeg utografen

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Blackadder: Baldrick, have you no idea what irony is?

Baldrick: Yes, it's like goldy and bronzy only it's made out of iron.

Lenke til kommentar

5712057[/snapback]

Tror ikke han tok sarkasmen!

5712142[/snapback]

Jeg var ikke sarkastisk! :cool:

Jeg skal få ekte autograf av MK&A... Moahahaha, da skal jeg og Alfa1 le av dere som ikke trodde på oss. :cool:

Lenke til kommentar

5712057[/snapback]

5712070[/snapback]

5712135[/snapback]

Jeg er ikke så god i data så min bror har dataen hjemme hos seg pga han skal bytte noen deler. på den dataen har jeg utografen

5712209[/snapback]

*autografen.

Lenke til kommentar

5712057[/snapback]

Tror ikke han tok sarkasmen!

5712142[/snapback]

Jeg var ikke sarkastisk! :cool:

Jeg skal få ekte autograf av MK&A... Moahahaha, da skal jeg og Alfa1 le av dere som ikke trodde på oss. :cool:

5712213[/snapback]

Nå har jeg den! hva er din mail adresse?t

TIL dere ANDRE: Skal dere hjelpe meg eller bare kommentere?

Lenke til kommentar

OKey, jeg beklager hvis du faktisk kjennder de og han "kompisen" din...

Menneh, du kjente kompisen din han døde for to år siden, så derfor har du ikke nr eller mail eller noe...Du har noe viktig du skal si til de to :p ...

Du har klart og miste både e-mail og telefon til 2 usakelig deilige jenter, hadde det vært meg hadde jeg vaffal tatt bryderiet med og pugge dette, du kan heller ikke bare se på sendte mail eller ringt til??

Og du traff de for over 2 år siden du treffer de 2 ganger i året og du klarer fortsatt ikke huske adresse eller noen ting??

Men for all del, gi meg ett ekte bilde i posten med 2/til Best0 så skal jeg heller tro deg, oki?

Send en pm så skal du få adresse :D:p;)

Og for guds skyld skir ned nummer og mail i panna di hvis du får tak i dine to gode venner igjen :D

OverOgUtKnut :love:

Endret av Best0
Lenke til kommentar
OKey, jeg beklager hvis du faktisk kjennder de og han "kompisen" din...

Menneh, du kjente kompisen din han døde for to år siden, så derfor har du ikke nr eller mail eller noe...Du har noe viktig du skal si til de to :p ...

Du har klart og miste både e-mail og telefon til 2 usakelig deilige jenter, hadde det vært meg hadde jeg vaffal tatt bryderiet med og pugge dette, du kan heller ikke bare se på sendte mail eller ringt til??

Og du traff de for over 2 år siden du treffer de 2 ganger i året og du klarer fortsatt ikke huske adresse eller noen ting??

Men for all del, gi meg ett ekte bilde i posten med 2/til Best0 så skal jeg heller tro deg, oki?

Send en pm så skal du få adresse :D  :p  ;)

Og for guds skyld skir ned nummer og mail i panna di hvis du får tak i dine to gode venner igjen :D

OverOgUtKnut :love:

5712281[/snapback]

hehe jeg hadde bare nummeret og e-post adressen til Mary kate,men når jeg var der med Mary -kate så var altid Ashley med også. jeg har søkt etter den adressen jeg pleier å besøke de på men fant ikke noe.

Lenke til kommentar

Uhh..

HAHAHAAHAH LOL^1000

Beveger meg vekk fra dagens over til ukas, jah kanskje mnd's :D

wee fikk pm:

hei, hvordan går det? har du den adressen?

Hilsen Alfa1

Edit: IBTL :dontgetit:

Endret av Best0
Lenke til kommentar
var hvor med dem?

5712358[/snapback]

Noen ganger så besøkte jeg og vennen min de på en adresse vi fikk eller vi pleier å møte de på byn. Det er gøy å gå ute med de for det kommer så mange å tar bilde :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...