Alfa1 Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 Jeg kjenner Will Smith ganske godt.Det hele startet i en heis i LA... :!: 5711791[/snapback] Du er ingen gledessdreper ! 5711798[/snapback] TRO HVA dere vil Hehe nei jeg ble ikke kjent med Mary kate i en heis:) ble kjent med de gjennom en venn av meg. pleier faktisk å møte Mary Kate 2 ganger i året,men nå har jeg mistet e-post adressen:( noen som vet hvor jeg finner agenten sin e post adresse?? Alfa1 ------- Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Først "mista" du nummeret, så e-posten.. Har du hatt de i det hele tatt tro? Dagens beste Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) Jaja, klarte ikke den quotingej jeg. (Hvordan uttales det?) Endret 6. mars 2006 av DE1 Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Pfft, det er da ingenting. Jeg møter Grete Roede minst fire ganger i året! Lenke til kommentar
Alfa1 Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 Pfft, det er da ingenting.Jeg møter Grete Roede minst fire ganger i året! 5711906[/snapback] Grunnen til at jeg ikke møter hun oftere er på grunn av at jeg bor i Norge og jeg er ikke oftere i Usa Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Men, så ser det ut som om du bare skal kommentere innleggene mine, når de ikke er ment til deg. Den var ment til Dag-Erik. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Først skal du ha nummeret for å informere dem om noe viktig, så viser det seg at du har nummeret og at du kjenner dem, men vil heller sende en mail for å se om dem husker deg selv om du treffer dem 2 ganger i året? Sett opp historien din i punkter og hold deg til det før du lager tulle-tråder med tynt innhold. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Lurer på om noen har nummeret til hun som bor rett borti gata her, husker ikke hva hun heter eller noe om gatenavn/nummer.. Like lett for folk å finne ut det.. Lenke til kommentar
Alfa1 Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 Men, så ser det ut som om du bare skal kommentere innleggene mine, når de ikke er ment til deg. Den var ment til Dag-Erik. 5711940[/snapback] Sorry Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Men, så ser det ut som om du bare skal kommentere innleggene mine, når de ikke er ment til deg. Den var ment til Dag-Erik. 5711940[/snapback] Sorry 5711954[/snapback] Sender du autografen slik vi har blitt enige om? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Mistenkelig at ikke kameraten din har nummeret eller e-posten.. Hva med et bilde av dere to sammen da? Dette er nesten bedre enn Big Brother! =D Lenke til kommentar
Alfa1 Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 Først skal du ha nummeret for å informere dem om noe viktig, så viser det seg at du har nummeret og at du kjenner dem, men vil heller sende en mail for å se om dem husker deg selv om du treffer dem 2 ganger i året?Sett opp historien din i punkter og hold deg til det før du lager tulle-tråder med tynt innhold. 5711941[/snapback] Jeg studerer til å bli bioingeniør jeg skrev veldig lite på grunn av at jeg var opptatt med å lese til en prøve jeg skal ha i morgen:( Jeg ville ikke nevne at jeg er venner av Mary Kate på grunn av då blir det masse innlegg der dere skriver at dere ikke tror meg osv. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Vi tror deg ikke nå heller. Som du sikkert har skjønt så er vi ikke bare idioter på diskusjon.no. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Først skal du ha nummeret for å informere dem om noe viktig, så viser det seg at du har nummeret og at du kjenner dem, men vil heller sende en mail for å se om dem husker deg selv om du treffer dem 2 ganger i året?Sett opp historien din i punkter og hold deg til det før du lager tulle-tråder med tynt innhold. 5711941[/snapback] Jeg studerer til å bli bioingeniør jeg skrev veldig lite på grunn av at jeg var opptatt med å lese til en prøve jeg skal ha i morgen:( Jeg ville ikke nevne at jeg er venner av Mary Kate på grunn av då blir det masse innlegg der dere skriver at dere ikke tror meg osv. 5711994[/snapback] Bare du husker å gi meg autografen så er det greit for meg! Lenke til kommentar
Alfa1 Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 Mistenkelig at ikke kameraten din har nummeret eller e-posten.. Hva med et bilde av dere to sammen da? Dette er nesten bedre enn Big Brother! =D 5711991[/snapback] Faktisk han hadde det,men han døde for 2 år siden:( Lenke til kommentar
Alfa1 Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 Vi tror deg ikke nå heller.Som du sikkert har skjønt så er vi ikke bare idioter på diskusjon.no. 5712011[/snapback] Tror du ikke at jeg studerer til å bli bioingeniør?? Lenke til kommentar
Alfa1 Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 TRO HVA DERE VIL!!! Jeg spurte dere om dere kan hjelpe meg å finne e-postadressen til agenten? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Jeg tror på han. Så slutt å tull med han. Han skal gi meg autografen. Så slutt å tull, dette er seriøst.!! Lenke til kommentar
Alfa1 Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 Jeg tror på han. Så slutt å tull med han. Han skal gi meg autografen. Så slutt å tull, dette er seriøst.!! 5712057[/snapback] Bra at noen gjør Takk. Skal få utografen tilsend nå på mail så skal du få se den Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Jeg tror på han. Så slutt å tull med han. Han skal gi meg autografen. Så slutt å tull, dette er seriøst.!! 5712057[/snapback] Bra at noen gjør Takk. Skal få utografen tilsend nå på mail så skal du få se den 5712070[/snapback] Jippi! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg