Alfa1 Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) Hey, Dette passer kanskje ikke inn på forumet,men jeg er desperat! Jeg trenger hjelp av dere på forumet til å komme i kontakt (Telefon eller e-mail) med en av Olsen tvillinger (Mary-Kate eller Ashley) Grunnen til at jeg ønsker kontakt er på grunn av det er noe viktig jeg vil underrette dem og ikke på grunn av noe fan greier. Hvis dere finner ut noe av interesse så ville det være fint om dere oppgir kilden. På forhånd takk. Alfa1 ---- Endret 6. mars 2006 av Alfa1 Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Haha... my ass! http://mary-kateandashley.com/email_us/ Lenke til kommentar
Alfa1 Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 What's so funny? var på den siden,men fikk ikke noe svar:( Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Herregud, hva skal liksom du underrette dem om? Og hadde du bare tenkt deg om, så kan du tenke deg at de har skjult nummer osv.. Et helt idiotsik spørsmål å stille Lenke til kommentar
Alfa1 Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 Herregud, hva skal liksom du underrette dem om? Og hadde du bare tenkt deg om, så kan du tenke deg at de har skjult nummer osv.. Et helt idiotsik spørsmål å stille 5711634[/snapback] Er faktisk venn med de Har vært med de en del,men nå trenger jeg tips til hvordan jeg skal få tak i mail adressen. Lurer hvor jeg finner e-mail adressen til Mary-Kate sin agente? Lenke til kommentar
shnietsoj Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) Jesus! Slengt innpå noen liter? Pleier ikke venner å ha nummeret til hverandre? Endret 6. mars 2006 av shnietsoj Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Herregud, hva skal liksom du underrette dem om? Og hadde du bare tenkt deg om, så kan du tenke deg at de har skjult nummer osv.. Et helt idiotsik spørsmål å stille 5711634[/snapback] Er faktisk venn med de Har vært med de en del,men nå trenger jeg tips til hvordan jeg skal få tak i mail adressen. Lurer hvor jeg finner e-mail adressen til Mary-Kate sin agente? 5711695[/snapback] La meg gjette, du 'hang' endel sammen med dem, men så fikk de en såkalt "restraining order" mot deg og nå får du ikke nærme deg lengre? :(:( Lenke til kommentar
Alfa1 Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 Herregud, hva skal liksom du underrette dem om? Og hadde du bare tenkt deg om, så kan du tenke deg at de har skjult nummer osv.. Et helt idiotsik spørsmål å stille 5711634[/snapback] Er faktisk venn med de Har vært med de en del,men nå trenger jeg tips til hvordan jeg skal få tak i mail adressen. Lurer hvor jeg finner e-mail adressen til Mary-Kate sin agente? 5711695[/snapback] La meg gjette, du 'hang' endel sammen med dem, men så fikk de en såkalt "restraining order" mot deg og nå får du ikke nærme deg lengre? :(:( 5711728[/snapback] Nope, har faktisk mistet nummeret,men jeg tenkte hvis jeg finner mailen til agenten så får kanskje Mary-kate mailen og hun hunsker meg og svarer Tro hva dere vil Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Dette var virkelig dagens. Men, vet faktisk om en metode man kan få tak i omtrent alle nummere. Både til kjendiser og privatpersoner som ikke registrert på eget nummer osv. En må bruke en slags "social engineering". Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Okey, du er altså en venn av dem, og derfor spør du oss om telefonnummeret? Tror hele forumet her vil vite historien om hvordan du ble "venn" med de. :!: Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Oisann. Send meg autografen av MK og A da... Jeg tror faktisk på deg! Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Jeg kjenner Will Smith ganske godt. Det hele startet i en heis i LA... :!: Lenke til kommentar
shnietsoj Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Jeg kjenner Will Smith ganske godt.Det hele startet i en heis i LA... :!: 5711791[/snapback] Du er ingen gledessdreper ! Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Jeg kjenner Will Smith ganske godt.Det hele startet i en heis i LA... :!: 5711791[/snapback] Var det du jeg og Will møtte i heisen? Vi skulle akkurat ut på McDonalds vi skjønner du... Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Jeg snakka nylig med Ashley, og hu advarte meg mot en eller annen sær norsk person.... så jeg trur du skal gi opp Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) Du er ingen gledessdreper ! 5711798[/snapback] Har jeg noen gang påstått at jeg er en gledesdreper? Var det du jeg og Will møtte i heisen? Vi skulle akkurat ut på McDonalds vi skjønner du... 5711805[/snapback] Ah, det var nok dere to. Hadde tenkt meg på en restaurant av høyere klasse, og der fett er historie, i motsrtning til denne lusne hurtigmaten vi får nå til dags. Endret 6. mars 2006 av Agressive Lenke til kommentar
shnietsoj Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Du er ingen gledessdreper ! 5711798[/snapback] Har jeg noen gang påstått at jeg er en gledesdreper? 5711809[/snapback] Signaturen din da vettu! Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Der står det så sannelig gledesspreder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg