Gå til innhold

ATI senker prisene?

Bluum

Anbefalte innlegg

Her står det at ATI angivelig skal sette ned prisene på flere av sine serier som svar på NVidias 7900-lansering.

HVIS det skjer at prisene senkes så mye, så havner x1800xt på ca 2800kr; noe som er ca samme prisen jeg kan få 7800GT for (med avslag i tillegg, like mye på begge).

Hvilket kort vil da være best med tanke på ytelse\pris?

Er i markedet for ny PC nå og dette virker som en fantastisk periode; veldig mye som settes ned i pris nå som det kommer nye modeller. For min del yter de "gamle" modellene ekstremt bra til mitt bruk, så jeg er fornyød :p

Endret av Bluum
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hadde uten tvil gått for x1800XT. x1800XT er på nivå med 7800GTX(litt bedre).

5711204[/snapback]

De senkes neppe så mye som den artikkelen beskriver. Moms og alt mulig dritt kommer jo utenom. Slik jeg ser det no er 7800GT den beste mellomklassebrikken, uten tvil. Har vært ATI boy i hele mitt liv, men nå når jeg kjøpte GPU ble det jaggu en nVidia. Grunnen er enkel. ATI kunne ikke tilby konkurerende produkt i den prisklassen.

Lenke til kommentar

5711098[/snapback]

Kan du ikke spørre om det etter at 7900-serien er lansert (senere denne uken) og etter at ATi har senket prisene sine ??(uvist når)

Lenke til kommentar

5711098[/snapback]

Kan du ikke spørre om det etter at 7900-serien er lansert (senere denne uken) og etter at ATi har senket prisene sine ??(uvist når)

5711385[/snapback]

Litt smart den :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...