liern Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Om morgenen for 5 dager siden skulle jeg åpne outlook express for å sjekke mailen. Har aldri hatt noen problemer med dette tidligere, og har heller ikke gjort noen forandringer på maskinen som skulle tilsi hvorfor problemet oppsto. Plutselig ville rett og slett ikke outlook express åpne. Jeg får 3 feilmeldinger etter hverandre: 1. "Identitetspålogging kan ikke startes. Det mangler noen komponenter eller så er de feil konfigurert." 2. "Outlook express kan ikke startes. Det er kanskje ikke installert riktig. Kontroller at disken ikke er full eller at det ikke er mer minne tilgjengelig. Ta kontakt med Microsoft hvis du trenger mer hjelp (0x8007045A)" 3. "Outlook express kunne ikke startes fordi MSOE.DLL ikke kunne initialiseres. Outlook express er kanskje ikke korrekt installert." Noen som kan hjelpe meg med hensyn til hva jeg skal gjøre for å få fikset dette? Jeg aner virkelig ikke hvordan dette kan ha gått til. På forhånd takk for all hjelp, og alle innspill om hva det kan være for noe. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Prøv med å legge inn programmet på nytt. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
olat84 Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Kanskje denne hjelper deg? http://support.microsoft.com/default.aspx?...b%3Bno%3B249893 Ola Lenke til kommentar
liern Skrevet 10. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2006 Kanskje denne hjelper deg? http://support.microsoft.com/default.aspx?...b%3Bno%3B249893 Ola 5712384[/snapback] Står ikke noe om hvordan en fikser det i XP der. Noen som vet? Lenke til kommentar
liern Skrevet 12. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2006 Ser ikke ut som jeg finner noen løsning på dette... Gidder ikke bruke mer tid på det nå, så går over til Outlook istedet for outlook express. Da dukker det opp et spørsmål: Hvordan importerer jeg filene med mine gamle eposter til Outlook? under importerfunksjonen i Outlook finner jeg ikke noe passende alternativ for import av formatet .dbx (som jo outlook express lagrer i). Help please! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå