Stigh123 Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Hei! Jeg har tenkt å file eksosporten på mt5en min. Men vet ikke helt hva den er, men mener det er der potta blir kopla på. Er dette riktig? Lest at ein kan file 3mm opp og 2mm til sidene, tenkte å file 1,5mm opp og 1mm til sidene i begynnelsen. Håper på seriøse svar Lenke til kommentar
kremt Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Eksosporten er selvsagt der eksosen kommer ut, helt i front på sylinderen der eksosrøret kobles til. Innsugsporten er da selvfølgelig på den motsatte siden. Lenke til kommentar
Stigh123 Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 Eksosporten er selvsagt der eksosen kommer ut, helt i front på sylinderen der eksosrøret kobles til.Innsugsporten er da selvfølgelig på den motsatte siden. 5711147[/snapback] Ok, så jeg skal berre file det hole dei millimeterane? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Fil der det går an, men ikke der det er gjenget inni, der må du ikke file for mye ved siden av da det ikke blir sterkt nok. Lenke til kommentar
Stigh123 Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 Fil der det går an, men ikke der det er gjenget inni, der må du ikke file for mye ved siden av da det ikke blir sterkt nok. 5712642[/snapback] Ok, tusen takk for hjelpa! Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Man skal være forsiktig med å "file der det går ann". Ut til sidene er greit, men opp og ned skal man være mer forsiktig med. Anbefaler å kjøpe en trimsylinder med større eksosport originalt i stedet. Lenke til kommentar
Mr.Frydenlund Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Man skal være forsiktig med å "file der det går ann". Ut til sidene er greit, men opp og ned skal man være mer forsiktig med. Anbefaler å kjøpe en trimsylinder med større eksosport originalt i stedet. 5734831[/snapback] Ikke fil ned da går nok ikke mt'n din lengre! Lenke til kommentar
sfad Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Filer du eksosporten får du større toppdrag, filer du skylleportene får du bunndrag. Har du aldri porta en sylinder før skal du ikke gjøre det på egenhånd heller. digg når du kjører så har du fila litt for mye så smetter litt av stempelringene inn i hullet og knekker. så kommer den mellom sylinder og stempel, trenger jeg å si mere? Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Filer du eksosporten får du større toppdrag, filer du skylleportene får du bunndrag. Har du aldri porta en sylinder før skal du ikke gjøre det på egenhånd heller. digg når du kjører så har du fila litt for mye så smetter litt av stempelringene inn i hullet og knekker. så kommer den mellom sylinder og stempel, trenger jeg å si mere? 5819064[/snapback] Med andre ord den skjærer seg. og det er ikke Fin lyd Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 hehe, åsså file du for mye så kan an bli dauare o :!: Kjøp trim ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå