storken Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 hei, for en tid siden så kjøpte jeg 10 stk av disse ledene. jeg er ikke på noen måte fornøyd med effekten de gir , lyset lyser ikke opp en uvreaktiv pleksiglassplate og lyser heller ikke opp sånn sleevingkit til kabler. med de kalde katodene jeg har så funker allt fint og sånn men når jeg prøver ledene så er dette bare søppel det jeg nå vil gjøre er å returnere ledene og kjøpe slike som lyser rødt istedenfor. jeg sporte om det gikk ann til å bruke angreretten på ledene men det gikk ikke ann fordi det var for kjøp over 300kr. heldigvis så kjøpte jeg en slik pleksiglassplate i samme orderen sånn att jeg kan evt sende inn den og. da blir orderen på over 300kr og da skal jeg jo kunne bruke angreretten og så det siste: pleksiglassplata har ett hakk i seg i ett hjørne. er dette en grunn til reklamasjon? mener det selv hva skal jeg egnetlig gjøre? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Det spørs jo litt på hva "en liten stund siden" er da, hadde en liknende sak med litt feilinformasjon på nettstedets webside i forhold til produktet jeg fikk, men siden det gikk over 2 måneder som ofte er "fristen" så var det ikke noe å gjøre. Lenke til kommentar
storken Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 Det spørs jo litt på hva "en liten stund siden" er da, hadde en liknende sak med litt feilinformasjon på nettstedets webside i forhold til produktet jeg fikk, men siden det gikk over 2 måneder som ofte er "fristen" så var det ikke noe å gjøre. 5710752[/snapback] jeg henta pakken på lørdag og den ble bestilt for en ukes tid siden Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Du har jo uansett 14 dagers angrerett, men da må du betale frakten tilbake. Lysstyrken er på fenomenale 8000mcd (UV=1000mcd) og dette er blandt de kraftigste LEDs som kan tilbys for salg. Er lysstyrken så dårlig og dårligere enn det som er oppgitt kan du reklamere ja og hvertfall få tilsendt nye. Hakket i plata - muligens en transportskade? Ta kontakt med Netshop og hør du, de har god kundeservice. Lenke til kommentar
storken Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) Du har jo uansett 14 dagers angrerett, men da må du betale frakten tilbake. Lysstyrken er på fenomenale 8000mcd (UV=1000mcd) og dette er blandt de kraftigste LEDs som kan tilbys for salg. Er lysstyrken så dårlig og dårligere enn det som er oppgitt kan du reklamere ja og hvertfall få tilsendt nye. Hakket i plata - muligens en transportskade? Ta kontakt med Netshop og hør du, de har god kundeservice. 5710792[/snapback] jeg tror jeg går for angreretten nå! sender plata og ledene så blir det over 300 kr det hakket i plata der ut som er laget av en sag av noe slag! tror det er den som opprinnelig kapper til plata som har laget hakket Edit: kan ta bilde av ledene sin "fenomenale lyssyyrke" Edit2: er umulig å fotografere effekten! men den er liten. Endret 6. mars 2006 av storken Lenke til kommentar
tomahg Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) Jeg trodde du hadde angrerett på ALLE ENKELTVARER, så lenge HELE ORDREN var på mer enn 300 kr (inkl frakt). Tar jeg feil da? Det er jo litt merkelig om butikken foretrekker å få 1 stk plexiglass + 10 LEDs i retur, fremfor å få bare 10 LEDs i retur...? Endret 6. mars 2006 av tomahg Lenke til kommentar
storken Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 Jeg trodde du hadde angrerett på ALLE ENKELTVARER, så lenge HELE ORDREN var på mer enn 300 kr (inkl frakt). Tar jeg feil da? Det er jo litt merkelig om butikken foretrekker å få 1 stk plexiglass + 10 LEDs i retur, fremfor å få bare 10 LEDs i retur...? 5710978[/snapback] kan være rett det du sier men jeg sender pleksiglassplata og ledene inn grunnen til dette er: att det er hakk i pleksiglassplata og ledene har for dårlig effekt etter min mening her er hele orderen: en sånn ti sånne og to sånne Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Direkte fra loven: § 2. Unntak fra lovens virkeområde Loven gjelder ikke for: a) salg av varer og andre tjenester enn finansielle tjenester fra salgsautomater og automatiserte forretningslokaler b) salg utenfor fast utsalgssted når den samlede kontraktssummen inkludert frakt- og tilleggskostnader som forbrukeren skal betale er under kr 300 Dvs at du KAN angre på deler av ordren så lenge den samlede summen på det du bestillte er OVER 300. Lenke til kommentar
storken Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) Direkte fra loven: § 2. Unntak fra lovens virkeområde Loven gjelder ikke for: a) salg av varer og andre tjenester enn finansielle tjenester fra salgsautomater og automatiserte forretningslokaler b) salg utenfor fast utsalgssted når den samlede kontraktssummen inkludert frakt- og tilleggskostnader som forbrukeren skal betale er under kr 300 Dvs at du KAN angre på deler av ordren så lenge den samlede summen på det du bestillte er OVER 300. 5711054[/snapback] jeg sender inn pleksiglassplata også siden det var ett hakk i den (og de 10 ledene) og hele orderen var på over 300kr ja. skal ringe netshop imorra Edit: 666 innlegg Endret 6. mars 2006 av storken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå