Anonym234 Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) Kjøpte meg datakabel i dag, men jeg får det f**n ikke til å funke. Kan noen forklare meg åssen jeg skal gjøre det første gangen? Skal det ta flere timer å innstallere driverene? Har prøvd i 3 timer nå.. Plugga i usb og så inn i mobilen, så "koble deg til" i nokia pc suite. Det står at innstallasjonen kan ta litt tid, vær tålmodig. Men skal det seriøst ta over 1 time? Først prøvde jeg å instl. driverene fra cd, det tok evigheter og jeg fikk altid noe beskjed om at det var ferdig.. F**kings dritt. Ps: la denne sikkert feil. Flytt den isåfall. Endret 6. mars 2006 av Stine Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Neida, du la den helt rett . Kan dessverre ikke hjelpe deg så mye. Men - du skal innstallere softwaren FØR du i det hele tatt kobler til telefonen om jeg ikke husker helt feil. Så fjern all nokia software og drivere, start maskina på ny, begynn å innstaller softwaren igjen og plugg så kabelen inn i en annen usb-kontakt enn du har gjort til nå. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Installasjon skal ikke ta så lang tid. Windows'en din har nok hengt seg. Restart, installér drivere uten kabelen i, restart igjen, plugg i kabelen. Det burde fungere fint. -snubbel Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 Når jeg setter i CD'en jeg fikk med kabelen kommer dette opp. Får prøve fjerne all nokia software jeg har fra før da. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Fjern all software, sett i cden, vent på den meldingen og koble til telefonen etter det. Pass på å ha fulladet batteri samt strømadapter koblet til. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 Fikk ikke den mld nå etter at jeg fjernet all softwaren. Nå fikk jeg instl kabelen så da er vel det i orden. Men ting tar fortsatt tid.. Noe er vel galt. Må mobilen min står det: datalagringsmodus Venter og venter.. Hvor lang tid skal det ta? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 Nå har jeg sittet i 45min med det bildet ovenfor. Gadd ikke mer nå, det skal tydeligvis ikke fungere.. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Slå telefonen av og på med kabelen koblet til? Prøv å hent ned nyeste software fra nokia sine sider og innstaller denne? Evt ta kontakt med forhandler? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 Jeg får prøve det i morgen. Drittlei nå, det vil bare ikke funke. Typisk min flaks. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2006 Har fått det til nå. For et styr. Kjørte en CCleaner først og boota, så inn med cd'en og av med telefonen osv.. Det skal ikke være enkelt. Takk for rådene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå