jovaa Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Har kjøpt litt ny hardware, og lurer på om min kjære NorthQ 400 watter holder til formålet. Den driver for tiden følgende hardware: MSI Neo2 Platinum Hightech X800 XT 2 x 512 MB Patriot XBL AMD 64 3000+ Creative Soundblaster Audigy 4 Raptor 74 GB Maxtor Diamondmax 250 GB Det som skal byttes ut er HK og skjermkort, over til: DFI Lanparty UT NF4 Ultra-D XFX Geforce 7800 GT Lurer på om jeg skal invistere i en 500 watters? Blir sansynligvis NorthQ siden jeg synes de leverer varene til en veldig god pris. Jeg har liten peil på PCI-e og slikt, men er det sånn at slike kort krever spesiell PSU? Og er det også noe slikt om nforce4 HK? Hadde vært greit med litt avklaring mvh Jo Vaagan Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 1.går vel akkurat på grensen men du burde vel heller innvistere i en større en som holder en stund. 2.det skjermkortet har vel sånn kontakt med 6 punkter(husker ikke navnet nå da) 3. tror bare det er 20 pin strømforsyning på amd hovedkort men er ikke sikker Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 for eksempel. har noenlunde samma oppsett som deg bare jeg har ett skjermkort som trekker litt mere strøm *6800gt* og jeg kjører også overklokket me vannkjøling. som koblet til psu. ..så..skulle ikke tro du trengte ny men...? fotron/source special edition 400w Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 I nærmere framtid skal jeg også ha ny CPU, samt 1 GB med minne ekstra. Så skulle tru det er greit å være føre var? Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 høres ut som du rett og slett har lyst til og kjøpe deg en ny så gjør det ..og som argument til lommeboka kan du si ** greit å være føre var** cheers Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 hihi, nei. Satser på å holde på 400 wattern fremdeles, men blir nok ny senere. I samma slengen med nytt kabbis. Hadde jeg hatt penger så hadde jeg kjøpt alt i dag, men et fallskjermkurs dro litt for mange høvdinger forrige måned. Men snart lønning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå