Jonkybonky Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) Har sett på kontantkort tilbudet til One call. Er det noen som har erfaringer med dette selskapet? Aldri hørt om dem før jeg. Hvis noen har noen edre tilbud til kontantkort abbonemang så blir jeg glad for det. - Jonkybonky EDIT: skriveleif Endret 6. mars 2006 av Jonkybonky Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) Hei! Har brukt One Call til mobil før men måtte bytte til NetCom på grunn av at jobben skulle ta over abonnementet mitt. Har fremdeles One Call som leverandør av bredbånd. Både mobil og bredbånd funker helt utmerket og One Call svarer alltid kjapt på mail til kundeservice. Anbefales! -snubbel Edit: PS: Er visst Hafslund som står bak One Call, så da skulle det jo være safe. Hafslund har jo eksistert i mange, mange år. Endret 6. mars 2006 av snubbel Lenke til kommentar
Jonkybonky Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 Takk Nå står valget mellom noextras og One call.. Noen meninger? Lurer litt på kundesupporten til noextras.. Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Noextras svarer veldig raskt på mail.Skulle bytte fra Mobyson til de og fikk portert etter 1min(fordi samme eier da).Jeg har ingen problemer med de foreløpig. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Takk Nå står valget mellom noextras og One call.. Noen meninger? Lurer litt på kundesupporten til noextras.. 5710878[/snapback] Jeg hars elv noextras, de svarer raskt på mail, men det er gebyr for å fylle på telefonen, du kan ikke fylle på fra telefonen og du kan ikke ringe kudndeservice, jeg vil si at one call er å foretrekke da prisene er tilnærmet like Lenke til kommentar
Jonkybonky Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2006 Ok... Tusen takk for svar Har også tenkt litt på dette med gebyr, og siden jeg antagelig kommer til å betale med kredittkort, så tror jeg jeg heller kommer til å betale de 200 kronene det koster for å få overført numeret til One Call. I tilleg koster det jo å aktivere MMS og GPRS hos noextra. Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Du slipper gebyr hvis du åpner payex konto og betaler derfra.litt tungvint,men gratis. Lenke til kommentar
Jonkybonky Skrevet 12. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2006 Er det forresten noen som vet hvor lang tid det vil ta og få transportert et nummer fra netcom og over til one call? Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 All portering mellom to operatører tar 7-10 dager, sett at all informasjon du gir til din nye operatør er korrekt. -snubbel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå