Gå til innhold

One Call, noen erfaringer?

Anbefalte innlegg

Har sett på kontantkort tilbudet til One call. Er det noen som har erfaringer med dette selskapet? Aldri hørt om dem før jeg.

Hvis noen har noen edre tilbud til kontantkort abbonemang så blir jeg glad for det. :)

- Jonkybonky

EDIT: skriveleif ;)

Endret av Jonkybonky
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Har brukt One Call til mobil før men måtte bytte til NetCom på grunn av at jobben skulle ta over abonnementet mitt. Har fremdeles One Call som leverandør av bredbånd. Både mobil og bredbånd funker helt utmerket og One Call svarer alltid kjapt på mail til kundeservice.

Anbefales! :thumbup:

-snubbel

Edit: PS: Er visst Hafslund som står bak One Call, så da skulle det jo være safe. Hafslund har jo eksistert i mange, mange år.

Endret av snubbel
Lenke til kommentar
Takk :)

Nå står valget mellom noextras og One call.. Noen meninger? Lurer litt på kundesupporten til noextras.. :hm:

5710878[/snapback]

Jeg hars elv noextras, de svarer raskt på mail, men det er gebyr for å fylle på telefonen, du kan ikke fylle på fra telefonen og du kan ikke ringe kudndeservice, jeg vil si at one call er å foretrekke da prisene er tilnærmet like :)

Lenke til kommentar

Ok... Tusen takk for svar :) Har også tenkt litt på dette med gebyr, og siden jeg antagelig kommer til å betale med kredittkort, så tror jeg jeg heller kommer til å betale de 200 kronene det koster for å få overført numeret til One Call. I tilleg koster det jo å aktivere MMS og GPRS hos noextra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...