Erik! Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Noen som har noen bra? Med mye vocal og bass.. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) Prøv Ian Van Dah, der er det noen gamle slagere jeg aldri blir lei, sm f eks: I can't let you go, believe, castles in the sky, wonderful life. Akki & Cz feat Aina - Dreams Men så vil jeg også anbefale deg å stikke innom trancetråden som er her på musikkdelen. Der finner du sikkert masse tips + at du kan spørre=) Endret 6. mars 2006 av Hanne:) Lenke til kommentar
Erik! Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 Ian Van dahl er lun han Men i trance tråden er det bare trance, må ha en søt jentestemme som synger for å finne det interessant.. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 voff voff DI.fm, lenger nede på siden er det en kanal som heter Vocal Trance... Ligger som en favoritt i min winamp i hvertfall... Lenke til kommentar
Skrote Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Her er noe av det jeg vet er vocal trance av som ligger på maskinen min! se vedlegg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå