stockman Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Jeg har vært innom samtlige pc sjapper i oslo i dag. Alle butikkene synes selvsagt dems egne produkter er best. Blir da vansklig å velge. Tenkte å høre med dere her hvilken trådløse router som er best å sette opp (brukervenlig) og bra signalstyrke. Må selvsagt være ok pris også. Har selv hørt linksys og d-link skal være bra. Belkin har jeg derimot hørt er et fjell med søppel! Takk! Lenke til kommentar
quakie Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Jeg har vært innom samtlige pc sjapper i oslo i dag. Alle butikkene synes selvsagt dems egne produkter er best. Blir da vansklig å velge.Tenkte å høre med dere her hvilken trådløse router som er best å sette opp (brukervenlig) og bra signalstyrke. Må selvsagt være ok pris også. Har selv hørt linksys og d-link skal være bra. Belkin har jeg derimot hørt er et fjell med søppel! Takk! 5710358[/snapback] Jeg har selv hørt mye bra om 3com Lenke til kommentar
Albino Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Jeg vet ikke om D-Link 624+ er i salg lenger, men hold deg i hvert fall langt unna den. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Jeg har vært innom samtlige pc sjapper i oslo i dag. Alle butikkene synes selvsagt dems egne produkter er best. Blir da vansklig å velge.Tenkte å høre med dere her hvilken trådløse router som er best å sette opp (brukervenlig) og bra signalstyrke. Må selvsagt være ok pris også. Har selv hørt linksys og d-link skal være bra. Belkin har jeg derimot hørt er et fjell med søppel! Takk! 5710358[/snapback] Jeg har Linksys WRT, fungerer strålende. Jeg har full signalstyrke hele tiden, laptoppen står i kjelleren og ruteren oppe. Med modifisert firmware kunne jeg bruke WPA2 AES+TKIP, noe jeg ikke kunne med orginal firmware! Lenke til kommentar
FellaZ Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 3com er til og anbefale. Har det selv. Har ikke hatt noen særlige problemer bortsett fra at den skrudde seg av hele tiden, men det var bare innstillinger visstnok. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Jeg vet ikke om D-Link 624+ er i salg lenger, men hold deg i hvert fall langt unna den. 5710414[/snapback] Verste som kunne blitt lagd til websurfing. Har ikke vært bort i noe mer elendig produkt enn den der! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå