tore_v1 Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Jeg skal selge mitt kjøre X800XL, og lurer litt på hva dere mener her inne at jeg kan ta for det.. Det har vært overklokket innimellom, kjørte ATITool, og klokket opp ca 10% på kjerne og minne. Kortet har vært vannkjølt fra fødselen, vannblokken til Zalman, den kombinert-blokken til gpu-chipsett følger med, sammen med originalviften. Innkjøpspris er, desverre, irrelevant, men jeg håper på å få rundt 1000-lappen for det. Realistisk? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Jeg tror du kan ta rundt 75% av nypris i dag. Lenke til kommentar
StIFfmasT Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Er dette agp eller pci-e16x? Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2006 Stiffmast; Det er pci-e. Link til selve kortet her: Powercolor X800XL Pci-e Kunne linket til annonsen, men det er ikke lov.. Den er lagt inn på bruktmarkedet her inne, som vanlig, så dere finner den nok om dere leter. Du mener at jeg kan ta 12-1300 for det, også med tanke på at det følger med vannblokk? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Følger original kjøler med ? Ville prøvd på rundt 1500,- jeg. Det er jo et bra kort, og det følger med vannblokk også. Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2006 Originalkjøler er med. Den har ganske liten bruksverdi etter at jeg bestilte meg slikt et X1800XT.. *Glede seg* Liten respons på annonsen i alle fall, la den ut på hbo 1000 kroner.. Om noen kjenner noen som kjenner noen, så si fra.. hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå