Martin A. Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) Heisann. Nå vil jeg kalle siden min for ferdig. Design og koding vil jeg kalle for ferdig. Gjennstår å skrive litt med på GNU/Linux-delen, men det prioriterer jeg ikke nå. ¨ Vil nok komme til å eksprimentere med andre utseender i løpet av tiden fremover. Men alle først vil jeg ha en liten tilbakemelding på utssende, og evnt koden. http://ma.rtin.no that is. Mvh, Martin EDIT: Og selvfølgelig skulle servern være homofil. Endret 6. mars 2006 av M4rTiN Lenke til kommentar
donkeykong89 Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Tilbakemelding fra meg: skaff deg en stabil server. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Tilbakemelding fra meg: skaff deg en stabil server. 5710441[/snapback] Second that. Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Designet er fint og oversiktlig, ikke noe å sette fingeren på egentlig. Det eneste måtte vel i såfall være den aller nederste footeren (med "Script Execution time: 0.0448 -- 20©06 ma.rtin.no -- GZip er aktivert."), som ser litt unødvendig og rotete ut. Lenke til kommentar
qdos Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 OT: Hva med å registrere domenet rt.in, slik at du kan legge siden på ma.rt.in, evt. m.art.in eller mart.in. Har ikke sjekket om noen av de er ledige btw. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå