ovinn Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) Heihei, ser dette forumet oversvømmes av "Hvilket kabinett burde jeg velge" o.l. og tenkte det hadde vært mye bedre å lage en tråd der man legger ut litt om kabinettene, så får man spørre der etter ønske i steden for å lage ny tråd. Det er unødvendig med så mange "Hvilket kabinett"-tråder hele tiden. Hva tror dere om det? Hvis ja, kan dere poste litt info og et bilde av kabinettet DU har (pluss om det anbefales fra din side=)), så legger jeg det i førsteposten og reserverer noen poster nedover.. Er det noe i det hele tatt eller? Vet det er haugevis med Samletråder, men blir litt lei på en måte av å se på alle like trådene, og alle skal ha helt like kaibnetter omtrent! Eller hvis du har noen andre forslag å komme med som ligner litt? Fikk forslag av _Scotty_: Topic forslag: Kabinett anbefalninger, bestem hvilket kabinett Vet du ikke hvilket kabinett du skal velge? Spør her! Anbefalninger av kabinetter, og kjøp av nytt. Hardware folkets kabinett anbefalning, og kjøp. Alle kan sende en PM til meg(Dj Ovin), Minimum 100 ord pluss et bilde av kabinettet. Så legger jeg alle anbefalingene inn etterhvert som de kommer, med navnet til den som har skrevet erfaringen ++ Så kommer det inn en ide fra _Scotty_ med at det skal være en "Anbefalings-tråd" (Alle ergaringer her!) og en til å diskutere kabinetter og spørre og grave=) (Syns det selv var en god ide ). Og at den/de kunne ende opp som sticky Mvh Øyvind Endret 11. mars 2006 av DJ Ovin Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 [...] (Reservert) Tok en til, sikkerhets skyld Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 god ide...får kabinett snart så da poster jeg Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) Veldig fin ide dette. Det jeg ser for meg er: Topic forslag: Kabinett anbefalninger, bestem hvilket kabinett Vet du ikke hvilket kabinett du skal velge? Spør her! Anbefalninger av kabinetter, og kjøp av nytt. Hardware folkets kabinett anbefalning, og kjøp. osv Og alle kan sende en PM til deg, + si minimum 100 ord og bilde av kabinettet. Så legger du alle de anbefalningene i de første (reserverte) innleggene her. Med navnet/nicket av den som har skrevet Erfaringen osv.. Deretter kan folk snakke om hvilket kabinett de har litt lyst til å gå etter, og har tenkt å kjøpe. Så kan det også være en mulighet for å spørre den som har skrevet 'den' anbefalningen og få svar på ting osv.. edit: En annen ting som hadde vært supert(i mine øyne) hadde vært å lage 2 tråder. 1) om folkets erfaringer ab kabinetter.(eks, topic: Erfaringer av kabinetter) 2) der man spør om hvilket kabinett man skal kjøpe. Disse kunne evt ende opp som sticky? Endret 6. mars 2006 av _Scotty_ Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 Veldig fin ide dette. Det jeg ser for meg er: Topic forslag: Kabinett anbefalninger, bestem hvilket kabinett Vet du ikke hvilket kabinett du skal velge? Spør her! Anbefalninger av kabinetter, og kjøp av nytt. Hardware folkets kabinett anbefalning, og kjøp. osv Og alle kan sende en PM til deg, + si minimum 100 ord og bilde av kabinettet. Så legger du alle de anbefalningene i de første (reserverte) innleggene her. Med navnet/nicket av den som har skrevet Erfaringen osv.. Deretter kan folk snakke om hvilket kabinett de har litt lyst til å gå etter, og har tenkt å kjøpe. Så kan det også være en mulighet for å spørre den som har skrevet 'den' anbefalningen og få svar på ting osv.. edit: En annen ting som hadde vært supert(i mine øyne) hadde vært å lage 2 tråder. 1) om folkets erfaringer ab kabinetter.(eks, topic: Erfaringer av kabinetter) 2) der man spør om hvilket kabinett man skal kjøpe. Disse kunne evt ende opp som sticky? 5710224[/snapback] Bra du likte ideen, og jeg likte forslagene dine Kan funke med to tråder, just like "Log & Discuss" =) *Legge til info i førstepost* Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2006 Tidlig med en bump, men ingen som er interesserte? Tror det hadde vært til hjelp for alle som skal kjøpe nytt kabinett! Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Du kan vel evt spørre en moderator(eller to) om det er mulighet for dette. Om de liker ideen og om de føler for å gjøre de til sticky. Er vel ikke så mye mer det er å komme med nå? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2006 Du kan vel evt spørre en moderator(eller to) om det er mulighet for dette.Om de liker ideen og om de føler for å gjøre de til sticky. Er vel ikke så mye mer det er å komme med nå? 5717136[/snapback] Nei, tenkte bare på om det var åpent for det, for da må jo folk sende PM og sånt til meg med div... Bare lurte på om folk ville ha det Sett mange samletråder som er blitt "hetsa" for "de fins fra før";p Skal sende til Mod jeg. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Jeg er litt usikker på dette - da jeg har null erfaring med hvordan tidligere overklokking.no-forumet fungerer med henhold til slikt. Ber dere sende ny pm til en som har mer erfaring med dette forumet . Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 Jeg er litt usikker på dette - da jeg har null erfaring med hvordan tidligere overklokking.no-forumet fungerer med henhold til slikt. Ber dere sende ny pm til en som har mer erfaring med dette forumet . 5720078[/snapback] Det jeg lurte litt på Visste ikke til hvem jeg skulle sende til.. Noen forslag? Gidder ikke sende til en og hver mod jeg troor er den rette.. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Det er sikkert ikke dumt, men mye av det som kommer i en slik tråd av anbefalinger vil vel være ting som allerede står i anbefallingene for kabinetter hos hw.no. Det er jo mulig å ta med flere alternativer i en slik tråd enn det som er der. Jeg tror mange som lager slike tråder ikke vet om disse anbefalingene som finnes. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 Det er sikkert ikke dumt, men mye av det som kommer i en slik tråd av anbefalinger vil vel være ting som allerede står i anbefallingene for kabinetter hos hw.no. Det er jo mulig å ta med flere alternativer i en slik tråd enn det som er der. Jeg tror mange som lager slike tråder ikke vet om disse anbefalingene som finnes. 5720672[/snapback] Det siste du sier er jeg fullstendig enig i! Tror kanskje den linken kunne vært lagt til et sted så alle så det før de postet, kunne gjemt unna _endel_ poster! Ja det er vel egentlig ganske mye likt som kommer, men hvis du får en anbefaling av mange forskjellige kabinetter innen Miditower og Fulltower og sånt, ikke, på en måte, dra alle over en. Det blir litt dumt.=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå