Daggy Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Jeg lurer på om det kommer en anmeldelse av dette rattet? Det er vel ganske nytt, og det ser utvilsomt veldig tøft ut! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Jeg lurer på om det kommer en anmeldelse av dette rattet?Det er vel ganske nytt, og det ser utvilsomt veldig tøft ut! 5709974[/snapback] Mulig, men har du postet dette i "Hardware" kategorien? Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Greit nok at ett ratt er hardware, men jeg tviler på at gutta som sitter og volt modder "sett inn ønsket hardware her" for å få noen flere poeng i "sett inn benchmark her" har testing av ratt og pedaler til PC på agenda'n. Nei Gamer.no er rette plassen, de har testet mange ratt før og kommer sikkert til å teste dette også. Bare noen kan sende de ett eksemplar så... Endret 7. mars 2006 av Desdichado Lenke til kommentar
Daggy Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 Ok, håper på det. Hadde tenkt til å kjøpe logitech, men nå blei jeg litt interresert i dette rattet. Men vil jo gjerne høre noen omtaler først, for logitech er jo et kvalitetsratt. Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 5 akser? hva er det som er lagt til her egentlig? en clutch? håndbrekk? Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Jeg går utifra at det er dette Rallye GT Pro Force Feedback rattet han sikter til. Kan ikke helt se av tegningen hvor den femte aksen sitter, eller hva den er godt for, men rattet ser jo meget bra ut! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Endelig et ratt med metallpedaler, det har jeg ikke sett siden det forrige momo/Logitech-rattet. Det var vel alt for bra, så de måtte trekke det fra markedet... Ser imidlertid ikke noen kløtsj eller håndbrekk her? Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Etter det jeg har forstått er det de standard 3 axene samt 2 analoge spaker/triggere det er snakk om, alså ingen clutch, håndbrekk eller noe ekstra axe på rattet(for flyspill). forsåvidt hadde det vært fint om gamer.no hadde gitt till fokus på testing av spillutstyr(annet enn mus), skulle gjerne sett noen norske tester av saitek-utstyr(spesiellt X52 og R440). Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Dette rattet bestilte jeg i går.. Vil komme med en liten anmeldelse av rattet i denne tråden i morgen kveld. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Dette rattet bestilte jeg i går.. Vil komme med en liten anmeldelse av rattet i denne tråden i morgen kveld. 5727262[/snapback] Bra insj. Lenke til kommentar
Daggy Skrevet 17. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2006 (endret) Hvor blir det av anmeldelsen? Er spent Det koster jo faktisk mindre enn Logitech MOMO racing ratt. Logitech Thrustmaster Endret 17. mars 2006 av Daggy Lenke til kommentar
TST Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Rattet er på vei til oss nå. Takk for tipset, og beklager sen tilbakemelding :-) Lenke til kommentar
Daggy Skrevet 24. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2006 Det er godt å høre. Ser frem til testen! Lenke til kommentar
Daggy Skrevet 4. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2006 Blir det SÅ grundig testet, eller er det gått i glemmeboken? Lenke til kommentar
TST Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Så der: http://gamer.no/omtale/pc/thrustmaster_ral..._feedback/26845 Stenger derfor denne tråden, så kan diskusjon om artikkelen tas her: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=589886 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg