Gå til innhold

P4S533 asus hovedkort. Kan du hjelpe meg byggern?

DevianX

Anbefalte innlegg

byggeren, har du noen erfaringer med kort basert på SiS648-brikkesett (gjerne Asus P4S8X-kortet :wink:)?

Som du sikkert har gjettet, så er det en ny maskin som skal settes sammen her :wink:, og valget har falt på disse to kortene som tilbys på psdata. Hovedgrunnen til at disse kortene ble plukket ut var alle integrerte funksjonene som følger med (raid, Hi speed USB, firewire, etc). Dermed faller dessverre Asus P4S533 (SiS 645DX brikkesett) og kort basert på Intel 845G, ut.

I bunn og grunn så er den eneste grunnen til at jeg nøler med valget, at jeg har hørt om masser av folk som har hatt problemer med SiS648 brikkesettet...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Byggeren:

Jeg har kjøpt enermax vifte fra microplex.no ( 80x80x25) med swiftec 4000B. Denne vifta kan jeg regulere, men hvordan kan jeg øke hastigheten på denne? er det på bios eller må jeg skaffe speedfan?

Dessuten er det en 92x92mm vifte som blåser til cpu via en funnel. Regner med at dette blir ganske bra kjøling ( Luftkjøling )? Har du noen synspunkter?

Jeg bare ønsker å vite hvordan jeg kan regulere hastigheten. Det er viktigst nå.

Takk på forhånd!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...