Gå til innhold

Connect3d X800GTO @ 16pipes

sycho

Anbefalte innlegg

Hvor mye vil jeg få for dette kortet om jeg selger det? Det er unlockable og meget klokkbart. Kjøpt i Desember! Kjører stabilt på 540/570 ! Kan klokkes mye lenger!

Scorte faktisk 7112 i 3dmark05 med dette kortet på max clocks. Husker ikke hva det er, har formatert og finner ikke bildet :\

Takk på forhånd!

EDIT : Kan man ikke si at det er et X850XT PE? Blir jo det med 16pipes og klokk..

Endret av sycho
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et X800GTO er jo det kortet det er, du kan ikke si at det er et X850XT fordi du fikk åpnet pipelines og klokket det, da ville det vært borderline svindel. Men du kan vel sikkert ta den prisen du gav for det siden det har såpass potensiale. Kortet har jo tapt seg litt i verdi, men du får vel selv se hva du får for det. Det er alltid mulig noen vil betale en vill pris for det. :p

Lenke til kommentar
Må da være noen som har noen innvendinger? :\

5710733[/snapback]

Så du alerede hadde anonsert den, ville ikke du bytte den i en nVidia kort? Jeg kunne godt tenke meg det kortet jeg. Kjøpte Saphire X800GTO Ultimate edition for 1200. Hadde ikke gitt mer enn 13-1400 for dette GK.

staljin

Endret av staljin
Lenke til kommentar

Det er bare å si at kortet kan kjøres med XT PE ytelse og så er jo markedet som bestemmer hva det er verdt...

Det har ikke noe med svindel å gjøre det men hvis du legger inn en x850xt bios og selger det som det uten å si ifra om det så er det svindel.

Og jeg ville tro kortet er verdt rundt 1300 kr.

.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...