DE1 Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 Hvordan arbeid kan jeg som 14-åring (15 i sommer) få som ikke er helt på trynet lønnsmessig? 5851238[/snapback] Gartneri, gressklipper, badevakt Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 egentlig er det 16 års aldersgrense på å drive med motorisert gressklipper..er det ikke ? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 (endret) *glem det, var ikke så farlig* Endret 2. april 2006 av DE1 Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 hehe, jeg var bare 15 år første gang jeg satt på en traktorgressklipper halve sommerferien.. så jeg skal ikke si så mye.. men det er vel regler på det.. (egentlig) Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 hehe, jeg var bare 15 år første gang jeg satt på en traktorgressklipper halve sommerferien.. så jeg skal ikke si så mye.. men det er vel regler på det.. (egentlig) 5854669[/snapback] Jeg gikk vel i barnehagen da bestefaren min sendte meg av gårde på en slik en Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Hvordan arbeid kan jeg som 14-åring (15 i sommer) få som ikke er helt på trynet lønnsmessig? 5851238[/snapback] Tja, du kan vel høre med kommunen om de trenger folk til styr og stell rundt omkring i din kommunes by. Vet her jeg bor tar kommunen imot ganske mange unge til sommerjobb, hvor de steller byen, klipper plenen i parken etc etc. Men du er vel strengt tatt litt sent ute teknisk sett, mange jobber som har gått allerede Men du kan jo ha flaks å få en jobb i f.eks oppvasken på en resturang eller et hotel. Oppvask ER kjedelig, men det er gode penger å tjene i det og. Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Er det virkelig sent ute å skaffe seg jobb allerede? Bor selv rett ved Bergen, så får ringe til rundt hotell. --- Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 I fjor hadde jeg 100kr timen på å hjelpetil å bygge garasjen til pappa Som da faktisk blir min etterhvert, siden den er bygd på familiegården. Lenke til kommentar
ThePatriot Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 I fjor hadde jeg 100kr timen på å hjelpetil å bygge garasjen til pappa Som da faktisk blir min etterhvert, siden den er bygd på familiegården. 5856305[/snapback] Smart gjort da! Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Pappa tenkte at det kansje ble litt morsommere for meg hvis jeg fikk litt resultater ut av det allerede da Har fått meg sommerjobb på Scandic Hotell i år jeg 83kr timen eller hva det nå var. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå