Gå til innhold

Gjør klar for Cebit

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var snakk om Cebit hos oss, men pga. folk som ikke tok noe initiativ så ble det ikke noe av. Folk i klassen gadd ikke betale depositum og dem i styringsgruppa sendte ikke noen søknad til rektor så..

:thumbdown:

God tur til dere som skal =)

Lenke til kommentar
Æsj, likte ikke denne nyheten. Kommer til å være i dårlig humør langt ut på sommeren pga av at jeg ikke kom til CeBit. Alt var klart, men så fant vi ikke hotell, og han jeg skulle reise med ombestemte seg. Skulle gjerne vært der!

5710143[/snapback]

Ikke noe å være lei seg for. CeBit et rett og slett utrolig slitsomt og et stress uten sidestykke. Særlig helgene er direkte jævelig, og det er nesten ikke mulig å komme seg frem. I tillegg er det enorme taxi-køer, og kollektivtransporten er sprengt, samt det er umulig å få tak i hoteller i nærheten.

Hilsen en som skal ned dit i år igjen, og skal bo privat på et ukjent sted....

5710680[/snapback]

Voldsomt så negativ du var da, hadde det utrolig kjekt på CeBit i fjor jeg, og kollektivtransporten (tog) fungerte utmerket. Jeg bodde på et hotell i byen Celle, veldig fin by sånn sett, men kanskje litt dødt uteliv der, men det var et enormt diskotek utenfor byen for de som er intresert i det.

Eneste negative jeg har å si om det er hvor utrolig få sitteplasser det er der, er vanskelig å få hvilt bena der :p

Edit:

Kremt: Vi var der på klassetur :)

Endret av gsn
Lenke til kommentar

Cebit er kjempe gøy! spess når du drar med ca 200 studenter!! Til dere som skal på cebit, legg merke til den store gjengen fra NITH inne på Munchen hallen! Kom gjerne med å "ompa-ompa" med oss, spør etter Ohny (det er meg).

Etter cebit er også rå, spess den disko'n i Bremen (LaViva), wuuuuhuuu.... ganske bra med chicks, men synd at de fleste ikke forstår engelsk bare.

Lenke til kommentar
Det var snakk om Cebit hos oss, men pga. folk som ikke tok noe initiativ så ble det ikke noe av. Folk i klassen gadd ikke betale depositum og dem i styringsgruppa sendte ikke noen søknad til rektor så..

5712192[/snapback]

Du går vel ikke tilfeldigvis IKT på ålesund VGS ? :hmm:

Lenke til kommentar
Cebit er kjempe gøy! spess når du drar med ca 200 studenter!! Til dere som skal på cebit, legg merke til den store gjengen fra NITH inne på Munchen hallen! Kom gjerne med å "ompa-ompa" med oss, spør etter Ohny (det er meg).

Hvillken dag skal dere i Münchner Halle? Hadde vært kult å møtt dere der.

Lenke til kommentar

5712192[/snapback]

5714799[/snapback]

Jeg går fortsatt på Ålesund VGS, gikk IKT i fjor, skal ikke IKT klassen i år altså? trodde da dere hadde fått orden på det..

Lenke til kommentar

5712192[/snapback]

5714799[/snapback]

Jeg går fortsatt på Ålesund VGS, gikk IKT i fjor, skal ikke IKT klassen i år altså? trodde da dere hadde fått orden på det..

5717493[/snapback]

Det gjorde vi ikke :w00t:

Ble bare mye kaos fordi de som hadde fått i oppgave å ta seg av det ikke gjorde det.

Selvfølgelig ble Harald kjempeirritert :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...