ulven666 Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 kan jeg bruke denne på min vannlige tv(scart), trenger jeg overgang til scart? er fra vinner av 6000 kr pc dinside.no lurte på å kjøpe den, bruker bare pc til video redgering, internet og til å spille film på. http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=31554 ASRock 775Twins-HDTV Socket 775 P4 Hovedkort for Intel socket 775 prosessorer med integrert skjermkort. Spesifikasjoner: - Basert på ATI Radeon Xpress 200 og ULi 1573 chipset. - Støtter Intel Celeron D, Pentium 4, Intel Pentium D og Intel Dual Core Pentium XE prosessorer. - Støtter DDR eller DDR2 minne (2 sokler til hver type). Merk at man ikke kan kjøre DDR og DDR2 samtidig, man må velge. Støtte for inntil 4GB minne. - Integrert ATI X300-grafikk med inntil 128MB delt minne. Kan oppgraderes med PCIe skjermkort. - 2 stk PCI, 1 stk PCIe 16x og 1 stk PCIe 1x slotter. - 2 stk. IDE og 4 stk. S-ATA harddisktilkoblinger. - Integrert 7.1 kanals lydkort - Integrert 10/100MBIT nettverkskort Leveres med VGA/HDTV-panel som gir mulighet for tilkobling til HDTV. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå