Juste Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Jada, nok et av disse emnene. Jeg skal skrape PC'en som står i stuen og skal gå over til bærbar tenkte jeg. Men problemet er jo at jeg overhodet ikke er inne i terminologien på bærbar så jeg ber de vise menn på hardware.no om råd. Problemet er skjermkortet. Alt andre av specs har jeg kontroll på, men jeg sliter med å finne ut hvilket skjermkort som passer. Jeg er ingen tung gamer, men det må kunne dra Civ4/CS:Source sånn noenlunde. Trenger ikke å være med alle detaljer på topp, bare så det er greit spillbart. Noen som har noen gode forslag til kort/maskiner og se etter? Bortsett fra litt lett gaming så skal den stort sett brukes til web-surfing og fjernstyring av de andre boksene min så det krever ingenting av skjemkortet. :Juste Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Radeon X700 og GeForce Go 6600 er gode skjermkort til bærbare. Lenke til kommentar
Juste Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2006 Takker for svaret, men jeg tror disse blir litt stive i pris. Noen som kjenner til skjermkortet som sitter i denne Toshiba Satellite Pro M70? Intel GMA900, er det et eget kort eller delt grafikkminne? :Juste Lenke til kommentar
AndrewL Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Takker for svaret, men jeg tror disse blir litt stive i pris. Noen som kjenner til skjermkortet som sitter i denne Toshiba Satellite Pro M70? Intel GMA900, er det et eget kort eller delt grafikkminne? :Juste 5713851[/snapback] Det er delt grafikkminne Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 du må fortelle hvor mye du har lyst og bruke så kan vi kanskje trylle frem noe Lenke til kommentar
nakken15 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Jeg har et så dårlig grafikk kort innstalert i min nye pc at jeg ikke kan spille de fleste mappsene på counter-strike source. Trenger et som takler css. Er det mulig og få et fungerende under 1000? -takk takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå