rvenes Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Kven leverer FedEx pakker i norge, og da på landsbygda? Tviler på at fedex kjem heilt hittil og leverer pakken. Kven tar over? og kor kan eg søke etter pakkesporing? FRAFIRMA sent MITNAVN of N/A 1 FedEx International Priority package(s). Status At FedEx destination Date/Time Activity Location Details Mar 5, 2006 9:52 PM At local FedEx facility GARDERMOEN NO 9:22 PM In transit GARDERMOEN NO Package available for clearance 5:19 AM In transit STOCKHOLM-ARLANDA SE 12:45 AM In transit PARIS FR Mar 4, 2006 11:45 PM Departed FedEx location PARIS FR 8:19 PM Arrived at FedEx location PARIS FR 3:00 AM Departed FedEx location NEWARK, NJ Mar 3, 2006 8:14 PM Left origin FORT WASHINGTON, PA 5:48 PM Picked up FORT WASHINGTON, PA 1:47 PM Package data transmitted to FedEx er i Norge? Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Posten leverer for FedEx på "bygda" Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 oki, det var det eg tenkte. Kordan er det med fortolling og slikt? Skjer det smertefritt? Eg har jo importert varer før med posten, så dei bare sender med ein rekning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå