Ksungam Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Jeg klarte en gang å blemme busskortet i en bukse jeg hadde hatt på, og fått lagt den buksa i skapet. Tok litt tid før jeg fant det. Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 men ka sjer når man da roter vekk fjernkontrollen til piperen 5710080[/snapback] Kjøpte en slik pipedings på en gadgetshop i England. Der var det ikke fjernkontroll, men man måtte plystre for å få den til å pipe. Ganske genial, siden den virket bra også. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 La nøkla i snowboardbuksa mi på siste turen et år.. tok over et halvt år før nøkla kom tilbake.. da var det ny sesong Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Drøymdee at nokon stal lommeboka mi i natt. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Kor e lommeboken min? Du har ikke fundert på hvorfor du er sår i stumpen enda altså? Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Hmm hvor er mobilen og lommeboken min? Jo i lomma til en eller anne fyr på grønland Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Hmm hvor er mobilen og lommeboken min? Jo i lomma til en eller anne fyr på grønland 5711761[/snapback] OWNED! Lenke til kommentar
VwDaniel Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 Sår bak har eg pågrunn av det forbanna offentlige dopapiret de har på Nærings Akademiet i Bergen.. kunne fint pusset ned metall tendene dine med det ! Har noen klart å jobbe lommeboken min opp i baken min mens eg lå å sov har de gjort en ganske krevene jobb må eg si.. ingen "floppy butt muscle`s" her. men ettersom eg har leitet overalt og ikkje finner den kan en pikarten begynne å lure.. Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Jeg er ekspert på å legge ting på lure plasser, for så å glemme hvor jeg har lagt de Først setter man opp en liten liste over ting man kan huske at man gjorde sist man helt garantert hadde den. F.eks: Kjøpte bensin på Shell lørdag ettermiddag Så.. hva gjorde du etterpå? Dro til Ola på besøk.. hadde du med lommeboka inn til Ola? Osv.. sett opp alt du kan huske av ting du har gjort. Mest sannsynlig bør du huske hvor du sist så pengeboka di. Om du er som meg så bruker du kortet over alt, og da kan man gå inn på nettbanken for å sjekke når og hvor kortet sist var i bruk Jeg burde gå til innkjøp av sånn små alarmer man fester til alt slikt som man ofte glemmer på dumme plasser, så kan man bare trykke på en knapp på "kontrollpanelet" og lyden vil lede deg til det man har mistet Nøkler, kortmappe og mobiltelefon er mest utsatt.. og sikkerthetskortet jeg trenger for å komme inn på jobben min... 5709848[/snapback] Dette hjelper deg garantert. Er like flink som Linn Christin selv, og gjør akkurat det samme sår noe forsvinner Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Du finner alt på Google! Lenke til kommentar
Kul_Type Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) Sisst jeg mista lommeboka mi, satt jeg på do... Nei den datt ikke neri, men den datt ut av baklomma mi, og ble liggendes på gulvet. Og jeg kunne ikke skjønne hvor i svarte den hadde blitt av. Jeg hadde også nettop kommet hjem fra en lang buss og biltur, så den kunne være hvorsomhelst... Så se på do Endret 6. mars 2006 av O_C_C Lenke til kommentar
VwDaniel Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 inte på do visst eg har mistet den ute satset eg på at noen ærlige mennesker finner den .. men skjønner ikkje at den har hoppet ut av lommen liksom... den hade ikkje føtter sist eg så den.. men den e fra før 2. verdenskrig så den kan ha mutert.. va iallefall ingen penger i den når eg mistet den bare bank kort, setvikat og sånn vanlig lommebok rusk å rask Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Har ikke giddet å lese alt som har blitt skrevet siden sist, men har du husket å sperre kortet? Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Jeg tror lommeboka di ligger der du la den sist Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Antageligvis i El Segundo Lenke til kommentar
Jan Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 tisselur tisselur tisselur tisselur tisselur -.- Lenke til kommentar
VwDaniel Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2006 kortet er sperret ja + har ikkje visa så de kan ikkje ha kommet seg unna med så masse... men mest sannsynlig finns nok lommeboken ett sted eg har ligget den fra meg.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 tisselur tisselur tisselur tisselur tisselur -.- 5714714[/snapback] Javel, Jan-erik har glemt pillen sin. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 den er sikkert under tastaturet ditt? eller kansje inni kabinettet? Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Både min mor og bestemor har kommet med det spørsmålet ja og eg kom med akkuratt det med det svaret ja... synske folk har ikkje vert på fest i helgen engang ... og har alikevell klart å rote den vekk ... va ingen penger i den da men setvikat og bankkort blir fort savnet.. + selve lommeboken i seg selv e jysla rå 5709720[/snapback] SETVIKAT ? Er det førerkortet du mener? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg