Gå til innhold

Kor e lommeboken min?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
men ka sjer når man da roter vekk fjernkontrollen til piperen ;)

5710080[/snapback]

Kjøpte en slik pipedings på en gadgetshop i England.

Der var det ikke fjernkontroll, men man måtte plystre for å få den til å pipe.

Ganske genial, siden den virket bra også. :)

Lenke til kommentar

Sår bak har eg pågrunn av det forbanna offentlige dopapiret de har på Nærings Akademiet i Bergen.. kunne fint pusset ned metall tendene dine med det ! Har noen klart å jobbe lommeboken min opp i baken min mens eg lå å sov har de gjort en ganske krevene jobb må eg si.. ingen "floppy butt muscle`s" her. men ettersom eg har leitet overalt og ikkje finner den kan en pikarten begynne å lure..

Lenke til kommentar
Jeg er ekspert på å legge ting på lure plasser, for så å glemme hvor jeg har lagt de  :blush:

 

Først setter man opp en liten liste over ting man kan huske at man gjorde sist man helt garantert hadde den.

 

F.eks: Kjøpte bensin på Shell lørdag ettermiddag

Så.. hva gjorde du etterpå? Dro til Ola på besøk.. hadde du med lommeboka inn til Ola?

 

Osv.. sett opp alt du kan huske av ting du har gjort. Mest sannsynlig bør du huske hvor du sist så pengeboka di.

 

Om du er som meg så bruker du kortet over alt, og da kan man gå inn på nettbanken for å sjekke når og hvor kortet sist var i bruk  :innocent: 

 

Jeg burde gå til innkjøp av sånn små alarmer man fester til alt slikt som man ofte glemmer på dumme plasser, så kan man bare trykke på en knapp på "kontrollpanelet" og lyden vil lede deg til det man har mistet

 

Nøkler, kortmappe og mobiltelefon er mest utsatt.. og sikkerthetskortet jeg trenger for å komme inn på jobben min...  :whistle:

5709848[/snapback]

 

Dette hjelper deg garantert. Er like flink som Linn Christin selv, og gjør akkurat det samme sår noe forsvinner ;)

Lenke til kommentar

Sisst jeg mista lommeboka mi, satt jeg på do...

Nei den datt ikke neri, men den datt ut av baklomma mi, og ble liggendes på gulvet. Og jeg kunne ikke skjønne hvor i svarte den hadde blitt av.

Jeg hadde også nettop kommet hjem fra en lang buss og biltur, så den kunne være hvorsomhelst...

Så se på do ;)

Endret av O_C_C
Lenke til kommentar

inte på do :( visst eg har mistet den ute satset eg på at noen ærlige mennesker finner den .. :) men skjønner ikkje at den har hoppet ut av lommen liksom... den hade ikkje føtter sist eg så den.. men den e fra før 2. verdenskrig så den kan ha mutert.. va iallefall ingen penger i den når eg mistet den :) bare bank kort, setvikat og sånn vanlig lommebok rusk å rask

Lenke til kommentar
Både min mor og bestemor har kommet med det spørsmålet ja og eg kom med akkuratt det med det svaret ja...    synske folk ;) 

 

har ikkje vert på fest i helgen engang ...  og har alikevell klart å rote den vekk ... :(      va ingen penger i den da men setvikat og bankkort blir fort savnet..  + selve lommeboken i seg selv e jysla rå :p

5709720[/snapback]

 

 

SETVIKAT ?

 

Er det førerkortet du mener? :tease:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...