VwDaniel Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 kom med tips om kor den kan ligge... kommer du med tipset som viser vei til lommeboken skal eg smile litt mens eg tenker på deg Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 den ligger rett der borte *peke* Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 I senga. Eller hos en kamerat, eller der hvor du var på fest i helga, du kan kanskje vurdere og lete i grøfta. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Hvor hadde du den sist? (det sa min mor) Lenke til kommentar
czr Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Den ligger vel på den siste plassen du leter Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Hvor hadde du den sist? (det sa min mor) 5709615[/snapback] Svare til mor: "Hadde jeg visst hvor jeg hadde den sist, hadde jeg hatt den nå" Lenke til kommentar
VwDaniel Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 Både min mor og bestemor har kommet med det spørsmålet ja og eg kom med akkuratt det med det svaret ja... synske folk har ikkje vert på fest i helgen engang ... og har alikevell klart å rote den vekk ... va ingen penger i den da men setvikat og bankkort blir fort savnet.. + selve lommeboken i seg selv e jysla rå Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Den ligger vel på den siste plassen du leter 5709627[/snapback] Gjør den ikke det uansett? Lenke til kommentar
brd Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Kor e lommeboken min? I lomma di :!: Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Om du tar ei lita håndbok, putter den i lomma di.. Da har du en lommebok (Neddi soffaen? Godstolen? Under bilsetet ? Ute i Snøen?) Lenke til kommentar
valentino Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 sjekk mellom sofaputene, eller et sted i godstolen din. Sjekk også den buksa som ligger i skittentøyskurven eller under regningene på kjøkkenbordet. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Den ligger enten i en bukse du har (som du ikke har på deg nå) Eller en jakke.. Eneste andre stedet jeg kan finne på er en hylle! ..Når jeg leter etter ting jeg savner så ser jeg som oftest ned, så å se opp iblant skader ikke Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Min fant en kamerat i bilen sin, ikke rart jeg ikke fant den hjemme, han fant den under setet.. Ta en titt der du Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Hanskerommet i bilen ? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Jeg er ekspert på å legge ting på lure plasser, for så å glemme hvor jeg har lagt de Først setter man opp en liten liste over ting man kan huske at man gjorde sist man helt garantert hadde den. F.eks: Kjøpte bensin på Shell lørdag ettermiddag Så.. hva gjorde du etterpå? Dro til Ola på besøk.. hadde du med lommeboka inn til Ola? Osv.. sett opp alt du kan huske av ting du har gjort. Mest sannsynlig bør du huske hvor du sist så pengeboka di. Om du er som meg så bruker du kortet over alt, og da kan man gå inn på nettbanken for å sjekke når og hvor kortet sist var i bruk Jeg burde gå til innkjøp av sånn små alarmer man fester til alt slikt som man ofte glemmer på dumme plasser, så kan man bare trykke på en knapp på "kontrollpanelet" og lyden vil lede deg til det man har mistet Nøkler, kortmappe og mobiltelefon er mest utsatt.. og sikkerthetskortet jeg trenger for å komme inn på jobben min... Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Jeg er ekspert på å legge ting på lure plasser, for så å glemme hvor jeg har lagt de Først setter man opp en liten liste over ting man kan huske at man gjorde sist man helt garantert hadde den. F.eks: Kjøpte bensin på Shell lørdag ettermiddag Så.. hva gjorde du etterpå? Dro til Ola på besøk.. hadde du med lommeboka inn til Ola? Osv.. sett opp alt du kan huske av ting du har gjort. Mest sannsynlig bør du huske hvor du sist så pengeboka di. Om du er som meg så bruker du kortet over alt, og da kan man gå inn på nettbanken for å sjekke når og hvor kortet sist var i bruk Jeg burde gå til innkjøp av sånn små alarmer man fester til alt slikt som man ofte glemmer på dumme plasser, så kan man bare trykke på en knapp på "kontrollpanelet" og lyden vil lede deg til det man har mistet Nøkler, kortmappe og mobiltelefon er mest utsatt.. og sikkerthetskortet jeg trenger for å komme inn på jobben min... 5709848[/snapback] Høres utrolig slitsomt ut Sjekk bak doen, jeg fant faktisk mobilen min der en gang...skal nevnes at jeg hadde ringt å spydd samtidig kvelden før Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Den ligger under boken til høyre på skrivepulten din... Lenke til kommentar
VwDaniel Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 hmmm... mange gode forslag her men alt er prøvd ut utenom å lage liste da... men da blir det jo arbeid .. satser på å å prøve ut alt dette en gang til en sånn pipe ting med fjernkontroll skulle eg hatt ja... men ka sjer når man da roter vekk fjernkontrollen til piperen Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 men ka sjer når man da roter vekk fjernkontrollen til piperen 5710080[/snapback] Bruker den andre som man kjøpte i tilfelle akkurat det skulle skje Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) Den ligger nok i buksen/jakken/whatever der du vanligvis oppbevarer den. Vaskemaskinen pleier også å være en magnet på lommebøker EDIT: Den kan også ligge ved inngangsdøren. Jeg pleier å glemme den igjen der når jeg kommer inn og tømmer jakkelommene.. Endret 6. mars 2006 av Loomy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg