tulling03 Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Har ikke helt fått med meg dette enda, men er dette rett: Adobe premiere 6 (eller 7?, evt elements) = video redigering Adobe premiere Pro = effekter Kan jeg for eksempel bruke denne plugin i Premiere elements 1.0 LINK Takker Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Nei. Premiere 6 og 6.5 er en eldre versjon av Premiere Pro. Begge er redigeringsprogram. 6 og 6.5 er ganske like mens pro er litt forskjellig. Adobe After effects er vel mer for effekter.. Tommy Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Linken går til en demonstrasjon, ikke en plugin, såvidt jeg kan se. Den er laget for Pro, men det er mye mulig at det også kan gjøres i 6.x eller elements, men siden programmene ikke ser helt like ut, kan det kanskje være litt vanskelig å følge instruksjonene.. Tommy Lenke til kommentar
bgrot Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Fordelen med Pro og ikke 6.0 og 6.5 er at pro versjonen er mye mer stabil enn de eldre, har selv brukt alle tre, og det er ganske ustabilt, pro funker ganske greit for iden, men er fortsatt litt ustabilt... Som sagt, after effects= effekter... B Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå