Hawtz Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Bare lurer på to ting 1. Hvis eg byttet ut hovedkortet i en Dell-maskin, kan eg fortsatt bruke de andre komponentene fra Dell-maskinen? som fks prosessor, minne, skjermkort osv. 2. Kan eg bytte ut en harddisk i en Dell-maskin til en hvilken som helst annen, uten at eg må bytte hovedkort? Lenke til kommentar
T2 Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Bare lurer på to ting 1. Hvis eg byttet ut hovedkortet i en Dell-maskin, kan eg fortsatt bruke de andre komponentene fra Dell-maskinen? som fks prosessor, minne, skjermkort osv. 2. Kan eg bytte ut en harddisk i en Dell-maskin til en hvilken som helst annen, uten at eg må bytte hovedkort? 5709494[/snapback] 1. Ja, men jeg tror du kan få trøbbel med strømforsyningen. 2. Ja. Lenke til kommentar
volla Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 du kan få problemer med å sette inn kortet. Jeg prøvde det samme, men mitt nye hovedkort, som jeg ikke hadde sjekket var av en anenn størrelsesstandard enn det som satt i min dell dimension. Det er godt mulig at du har en annen pc med vanlig std hovedkort, men vær oppmerksom på dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå