Gimlisonofgloin Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Har vel trålet alt av tråder på dette temeat. Trodde jeg virkelig ville få suksess når jeg leste dennedenne. Og jeg har gjort alt riktig, det eneste jeg mistenker er biltema kabelen som jeg bruker. Kan dette ha noe å si? Angrer litt på kjøp av radeon kort, når jeg husker hvor enkelt og smertefritt det var med Geforce. Har forresten radeon x300 se. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 - Brukar du S-Video eller kompositt? - Kva TV har du og kva inngang på TVen brukar du? Lenke til kommentar
Gimlisonofgloin Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 - Brukar du S-Video eller kompositt?- Kva TV har du og kva inngang på TVen brukar du? 5709362[/snapback] Dette var snodig, en fugl hvisket meg i øret at jeg måtte sette opp svideo innstilling på tven, og da virket det. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Ingenting er betre enn fulgar med svaret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå