Gå til innhold

Asus m6va og to hardisker

Anbefalte innlegg

Heisann, nettopp kjøpt en asus m6va, og har litt lyst til å utnytte meg av muligheten for 2 hardisker. noen som vet hva som skal til for å gjøre dette?

Fikk med en slags skuff som passer bra til en 2.5" harddisk ser det ut som, men det må være en overgang fra harddisk til enden av skuffen som fulgte med om det er denne man skal bruke da?

den er ganske lik denne

Litt vansklig å se uklart bilde, men uansett må det vel være en overgang fra denne til harddisk eller noe, noen som kan noe om dette?

Mva

Anders

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
den er ganske lik denne
Som du selv antar er det ganske mye samme sak, men den som følger med er uten de nødvendige kabler og skruer. Asus kaller sistnevnte 'traveler's drawer', og den er ikke god for annet enn å spare rundt 100 gram ved å ofre den optiske stasjonen. Skal du bruke en ekstra HD må du nok ut med de ekstra hundrelappene. Den på komplett er det du trenger. Endret av qwert
Lenke til kommentar

Ja det er forjævlig, for har sett på den skuffen jeg har å noen bilder av en slik skuff man trenger på nettet, eneste som er forskjellen er jo overgangen i bakkant fra harddisk inn mot dataen, skuffen er lik men mangler altså bare to koblinger, kunne de slengt med på en data til over 15 000 synes jeg, det var jævlig dårlig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...