Whoracle Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) Hei og hå, sitter med et X1800XL kort med to stk DVI ut.. har Catalyst 5.13 + Catalyst control center, har da en prosjektor med oppløsning på 1080 X 720 og en 15" Samsung LCD skjerm på 1024 X 768 Jeg finner ingen instillinger som gjør at jeg kan bruke disse to skjermene samtidig med forskjellige oppløsninger! går det ikke? Kloning går jo ikke, og da har man extend desktop som enenste alternativ.. etter det jeg kan se.. Men det er jo bare tull. Er det mulig å få til at når jeg da vil se film og jeg skrur på prosjektoren så vil den automatisk bli "primary" og dermed slår LCD skjermen seg av? Og når jeg er ferdig med filmen og slår av Prosjektoren så blir LCD'n primary igjen og slå seg på? Endret 6. mars 2006 av Whoracle Lenke til kommentar
Whoracle Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 nærmeste jeg kommer en halvgod løsning er at på prosjektoren så får jeg kjørt zoomplayer i fullskjerm iallefall, og jeg har tilgang til start menyen, mens på LCD'n så får jeg dekstop, men ingen start meny! Og alle programmer jeg starter kommer opp på LCD'n.. Lenke til kommentar
Whoracle Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 absolutt ingen her som har to skjermer og ATi? Lenke til kommentar
mni Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 absolutt ingen her som har to skjermer og ATi? 5710827[/snapback] Hei Samme problem hos meg. Har et ATI Radeon x1300 kort, og får de samme begrensningene som du beskriver. Skal benytte pc'en til WMC og det funker jo dårlig hvis man ikke kan ha tv på tv-skjermen mens man bruker pc-skjermen til andre ting. Lenke til kommentar
Changis Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 hoeres ut som om du har lcd skjerm som skjerm1 og prosjektor som skjerm2 med skjerm 2 (prosjektor) som hoved skjerm. noen av/paa funksjon som du nevner tror jeg blir meeeget vanskelig. jeg kjoerte extended desktop tidl, med skjerm 1280*1024 som hovedskjerm og prosjektor som skjerm 2 800*600/1024*768 (med theatre mode), det var med s-video ut, men skal funke like bra som den andre skjermkort utgangen (det gikk oxo fint med en 21"(1280*1024) og en 17" i (1024/768) ) Lenke til kommentar
General Musa Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 bruker du den avserte delen i CCC? Det skal være en veldig grei måte å konfigurere dette på her.. brukt dette på flere ati kort i mange år... musa Lenke til kommentar
Changis Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 leste nettopp: har Catalyst 5.13 du vet de nyeste er 6.8? og er de beste ATi driverene til naa? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå