Gå til innhold

Ny Webshop! kva må til

Anbefalte innlegg

En nettbutikk med trumf:)

Nei lav pris og service er viktigest!

Og selvfølgelig att de har noe av det jeg vil ha inne da, og på lager, men tar det som en selvfølge:)

Og må gå ann og betale med kort, og gjerne att de har en god pris på porto?

Ser mye forskellige priser på det så:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
f.eks visst dokke bur i en liten by, sånn 10-20000 personer. hadde ikkje det vert råkult om butikken kom heim og leverte pcn på døra?

er litt verre i store byer:P

5709783[/snapback]

Dette finnes jo delvis allerede, heter "Hjem på kvelden" komplett bruker det i allefall

Selv om det koster litt ekstra sparer det deg for en tur til posten.

Lenke til kommentar

Det jeg hadde satt pris på er et større utvalg av CPU, GPU, RAM og hovedkort. Det hadde også vært greit for mange med en guide til hvordan bygge pc på sia. Noe annet som i hvertfall jeg hadde satt pris på er å hatt godt med kjøleutstyr, og noen casemods..

men når alt kommer til alt, så er det nok prisen, og kvaliteten på kundeservicen som kommer til å avgjøre hvor jeg handler!

Lenke til kommentar
f.eks visst dokke bur i en liten by, sånn 10-20000 personer. hadde ikkje det vert råkult om butikken kom heim og leverte pcn på døra?

er litt verre i store byer:P

5709783[/snapback]

Dette finnes jo delvis allerede, heter "Hjem på kvelden" komplett bruker det i allefall

Selv om det koster litt ekstra sparer det deg for en tur til posten.

5713522[/snapback]

blir vel ikkje helt det samme når det er posten da som gjer det. men ja.

bedrifta kunne f.eks hatt med trådløs bankterminal, tatt betalinga i døra =)

Lenke til kommentar

* PRIS

* Rask levering

* Riktig lagerstatus

* Mulighet til å betale med VISA e.l.

* Oversiktlige menyer og kategorier.

* God support, også etter kjøp.

* Ukens tilbud.

Webshoppen må nødvendigvis være villig til å kjøre med tap i 1 - 1 1/2 år for å dra kunder (Netshop gjorde dette i begynnelsen, å kjøre på med råbillige varer og suveren kundeservice hjelper godt på) Å starte webshop i norge tror jeg blir vanskelig, for å bygge seg ett navn trener man aller helst mye penger i bakhånd, slik at man kan takle ett underskudd i begynnelsen, før man får bygget seg ett navn.

Lenke til kommentar

Tråden om min "drømmewebshop", problemet med alle disse ønskene er jo at det skal kobles mot lav pris, topp service, billig frakt osv.

Med 5% bruttofortjeneste så er det ikke rom for mye ekstraservice med mindre kundene er villige til og betale for det og det er de ikke.

Jeg vil tro at mindre sjapper rett og slett vil måtte finne en helt egen nisje eller gi opp.

Endret av agvg
Lenke til kommentar
Tråden om min "drømmewebshop", problemet med alle disse ønskene er jo at det skal kobles mot lav pris, topp service, billig frakt osv.

Med 5% bruttofortjeneste så er det ikke rom for mye ekstraservice med mindre kundene er villige til og betale for det og det er de ikke.

Jeg vil tro at mindre sjapper rett og slett vil måtte finne en helt egen nisje eller gi opp.

5713677[/snapback]

Jeg betaler gjerne noen kroner ekstra for et produkt hvis jeg vet at jeg blir behandlet godt der i ettertid, men de må jo våre nogen lunde i nærheten til de andre da.

Ta et eks:

Jeg kjøpte en harddisk hos Netshop for ikke så lenge siden til 1.149 kr. (hvis jeg husker rett), den var 100 kr. rimeligere hos en annen webshop, men den gode service + en lion sjokolade :D er verdt mer!

Lenke til kommentar

En ny nettbutikk kan nødvendigvis ikke være bedre enn ALLE på ALT, men jeg ønsker meg:

1) Leveringstid til å stole på. Hvis det står "varen sendes innen 5 dager" når jeg bestiller, så er det helt greit for meg at varen sendes etter 5 dager - da kan jeg selv avgjøre om jeg har tid til å vente på det. Hvis det bare står "varen er på lager", og det så tar tre dager før den sendes - da blir jeg irritert.

2) Lave fraktkostnader. Det vil antagelig bety mulighet for forskuddsbetaling (for å slippe oppkravsgebyr), og gjerne mulighet for å velge brevpost. Dette siden jeg sjelden handler så mye om gangen.

3) At butikken har varene jeg har lyst til å kjøpe, til en OK pris. At butikken fører enkelte varer som ikke "alle andre" også har - er selvsagt et pluss.

4) Rask respons på epost.

Endret av tomahg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...