hitokiri Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 S68 er BenQ-Siemens' telefondebut her i landet. Med tynt design, metall og lav pris, skal produsenten vinne kjøpernes hjerter. Nå får du kjøpt S68. Les mer Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Hvis jeg skal tippe på noe som gjør at denne telefonen er så billig, så tror jeg det er relativt langsom prosessor, i ekte Siemens-stil. Kunne godt tenkt meg og sett javabenchmarks på den. Tipper den skårer dårlig der, pluss at den henger i menyene. Det er vel slik Siemens har klart å fremstå som et merke som gir mye spesifikasjoner for penga. Lenke til kommentar
hitokiri Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 Jeg har trykket litt på S68, siden jeg har tatt bildene til denne saken. Og jeg kan avkrefte at den er treg. Menyene flyr unna, og telefonen fremstår som noe helt annet enn Siemens' tidligere billigtelefoner. Javabenchmarks kommer vi tilbake med når vi skal teste denne telefonen. Mvh Marius Valle Amobil.no Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Oki. Glad for at jeg tok feil! Gleder meg til test. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Nice! fikk veldig godt inntrykk av den, veldig lekkert med børstet aluminium Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Hmm, tror det blir en S68 til meg @hitokiri: Når skal dere eventuelt teste denne? Kan dere gjøre det neste uke eller noe sånt? Det hadde vært fint og gjerne opp mot et bedre produkt som dere vanligvis gjør da... Lenke til kommentar
tovare Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Ganske lekker telefon, men knappene virker litt bråkete selv om de er store og gode. Noen som har erfaring med holdbarheten på denne type taster? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg