Gå til innhold

Min lille devilsaur film

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe, så episode 1 også. Ser ikke helt ueffent ut, Devilsaur-settet selger jo kjapt.

Kanskje jeg skulle tatt opp skinning med locken min så snart jeg har fått laget RotV. :hmm:

5710220[/snapback]

RoTv er ikke verdt tingene og slitet imo, RoWn er nesten tilsvarende og koster mye mindre slit og penger ;)

Lenke til kommentar

Jeg har også anskaffa meg robe of winter night og felcloth gloves + mye annet dmg snask..så nå sitter jeg å venter på 1.10 da jeg skal spece shadow og prøve å se om devilsaurer er lettere å drepe da..blir vel en film om det også :D

Lenke til kommentar
Jeg har også anskaffa meg robe of winter night og felcloth gloves + mye annet dmg snask..så nå sitter jeg å venter på 1.10 da jeg skal spece shadow og prøve å se om devilsaurer er lettere å drepe da..blir vel en film om det også :D

5713943[/snapback]

Med 30% av skaden overført til healing via Vampiric embrace, så tror jeg du regne med det, ja. :)

Lenke til kommentar

OT: hvorfor orker du å spille NE mann? :p

men bra film :D. Men er du leatherworker også da? eller har du en kompis eller lignene med leatherworking?

Med 30% av skaden overført til healing via Vampiric embrace, så tror jeg du regne med det, ja.

Koreksjon. I 1.10 kan man få 30% med improved Vampiric Embrace. Den nåværende er 20%

edit: leste ikke siteringen din skikkelig :blush:

Endret av Tubbytazz
Lenke til kommentar
OT: hvorfor orker du å spille NE mann? :p

men bra film :D. Men er du leatherworker også da? eller har du en kompis eller lignene med leatherworking?

5714409[/snapback]

Ja jeg spiller NE-priest.. ikke no spesielt galt med det. NE er jo kjempestilig..

Jeg er selv Leatherworker og skinner btw.... Jeg som mekker alt LW-stashet til folk i guilden. halvparten av alle rogues på neptulon server har sikkert devilsaur sett <made by marsan>.

Lenke til kommentar

En annen ting som er fint med LW er å mekke wicked leather headband (lvl 51) patternet dropper fra ting i felwood og WS.. Trenger bare 12 rugged leather for å mekke de + no rune thread og no annet LW stash.. farm 120 Rugged leather og lag 10 stk.. Lag en alt med enchanting og send Headbandene til han, disenchant de og få masse illusion dust og greater eternal essences :D

Tror jeg har fått 8 greater eternal essences på 10 disenchants av wicked leather headband :D

Lenke til kommentar
Jeg har ikke leatherworking, bare skinning.. er det noe lønnsomt for meg å skinne -> selge devilsaur leather?

5730514[/snapback]

vell..du bør helst lage gearet hvis du skal tjene gull. Men 10 leather går for rundt 25g-30g vil jeg tenke meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...