Marsan Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Hei.. Jeg har farmet en del devilsaurer i min tid i wow. Bestemte meg for å dele denne opplevelsen med andre og derfor laget jeg en film av det. Mange aner ikke hvor mye gull som ligger i devilsaurer, kan bare si at det er utrolig mye. Farmet epic mount på 6 dager (ca 2 timer hver dag) og nå har jeg 900g. ENJOY http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=16249 Marsan out Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Wow. Imponerende. I alle fall når som disc/holy-priest. Neste priesten i guildet som sier "Jeg speccer shadow for å grinde repair-penger" får en smekk. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Nice =) Trur du at det er mulig for en 60 warrior å farme disse? Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Jeg er nå stolt at min level 54 mage klarer å ta devilsaurs, hvertfall de som er level 54. Lenke til kommentar
qu3st Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Vil tro warriors klarer det, har dog ikke prøvd med min warrior Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 Warriors klarer det. til å med min lvl 60 rogue alt med crap gear klarer å soloe disse. Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 hehe..går desverre ikke..immune mot fear Prøvde sammen med en noob warr (lvl 57) en gang..fikk han bare ned til 90% Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Han slår rimelig hardt også! Jeg pleier å bare kjøre rett frem uansett hva som er i veien når jeg er på mounten min. Kjørte tilfeldigvis inni aggro-sonen til Mosh. "Your equipped items suffer 10% durability.".... Han løper fortere enn en 60% mount, burde skaffe meg en 100% snart, men orker ikke farme! Lenke til kommentar
qu3st Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 du fikk ihvertfall noen gode tips til hvordan her ;p Viste ikke at du spillte på neptulon :O Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Fin film, sitter på skolen nå, så jeg så den på drit kvalitet, men når jeg kommer hjem må jeg laste den ned og se den på bedre kvalitet Lenke til kommentar
AltuZ Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Bra film =) (prøve og gjøre det samme selv) men må si det jeg skjønte ikke hva du tjente så bra på før i slutten av filmen *ler* Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Hva heter sangene du har med i filmen? Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 In Flames - Evil in a closet In Flames - Dial 595-escape In Flames - Take this life Mye in flames der altså Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Hehe, så episode 1 også. Ser ikke helt ueffent ut, Devilsaur-settet selger jo kjapt. Kanskje jeg skulle tatt opp skinning med locken min så snart jeg har fått laget RotV. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Bra film, Marsan. Den tror jeg mange vil få godt bruk for i level60. Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Jeg klarte å ta en lvl 54 devilsaur som lvl 54 rogue.. Så kom jeg i level 60, og da slet jeg plutselig. Men jeg var sword spec i lvl 54, da. Lenke til kommentar
Jorsan Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Ro ned nerdefarminga marsan:p er ikke godt for deg Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2006 Lololol jorsan. Fått deg epicmount snart da? Lenke til kommentar
angry_dee Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Hei.. Jeg har farmet en del devilsaurer i min tid i wow. Bestemte meg for å dele denne opplevelsen med andre og derfor laget jeg en film av det. Mange aner ikke hvor mye gull som ligger i devilsaurer, kan bare si at det er utrolig mye. Farmet epic mount på 6 dager (ca 2 timer hver dag) og nå har jeg 900g. ENJOY http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=16249 Marsan out 5709009[/snapback] Si meg en ting, solgte du bare læret eller er du leatherworker selv å lagde setta? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå