bleidd Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Jeg skal flytte. Den nye stua er for stor, og vi trenger et spisebord. Vi har vurdert å kjøpe et billig biljardbord i stedet, og legge en plate oppå som spisebord. Er det noe sted man får kjøpt billige bord på 7 eller 8 fot? Utenom Finn, QXL og sånt da. Noen butikker som driver med slikt, veldig gjerne brukt og litt slitt? Det må være bord av litt kvalitet, ikke slike som veier 50 gram. Jeg bor i Ålesund. Hadde det fantes noe i nærheten, hadde jo selvfølgelig det vært topp. Poolet et jo konkurs, men bostyrer for konkursboet vil ikke selge bordene til privatpersoner. Setter stor pris på all hjelp Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Smart klubb sitt bord er vel ganske greit? Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 Takk for det Har ikke sett det, og finner det ikke på nettsidene. Vet du noe om det, evt har du bilder eller en link? Lenke til kommentar
Solarstone Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Hvor mye er du villig til å betale for noe slikt da? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Kanskje du finn noko på dei fyrste treffa/bransjetreffa i dette Google-søket: http://www.google.com/search?client=opera&...=utf-8&oe=utf-8 Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 Vil betale så lite som mulig. Gjerne ned mot 5 lapper hvis det er mulig. Kan gjerne være gammelt og slitt, bare det er i grei stand til bruk. Skal se på de Google-treffene Hvorfor kommer ikke denne tråden opp i "Mine innlegg"..? Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) Kanskje du finn noko på dei fyrste treffa/bransjetreffa i dette Google-søket:http://www.google.com/search?client=opera&...=utf-8&oe=utf-8 5712144[/snapback] Ser ut som http://www.ine.no er stedet for meg, selv om det er i Oslo (dyrt å få fraktet / hente). Tusen takk for tips, håper det blir bord på meg snart nå da Redigert: nåja, det var visst i Stavanger gitt. Enda lenger å kjøre.. Endret 9. mars 2006 av Vandalen Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Sjekk med de lokale fritidsklubbene. De fleste har vel biljardbord, og du kan jo være heldig Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Vil det ikke bli veldig ubehagelig å spise ved et biljardbord? Du får jo ikke puttet beina under bordplata, så du vil bli sittene veldig fremoverbøyd for å rekke fram til bordet. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 + at det er en del høyere en vanlig bord Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 10. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2006 (endret) Biljardbord er ikke noe høyere enn vanlige spisebord. Og de kommer i alle slags design, bl.a. mange man lett får beina under (eks: bildet). De må da helst være uten kanaler. Så slike små ulemper kan jeg leve med. Jeg skal tross alt bruke mye mer tid på å spille biljard enn å sitte i kjedelige middager rundt bordet (spiser bare ved spisebordet når jeg har gjester da ) Redigert: fikk svar på dette bordet på bildet i dag. 16.900 pluss 2.200 i frakt. Det ble litt mye. Synd, for det var et fint bord. Endret 10. mars 2006 av Vandalen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå