Gå til innhold

Billig biljardbord - hvor og hvor mye?

Anbefalte innlegg

Jeg skal flytte. Den nye stua er for stor, og vi trenger et spisebord. Vi har vurdert å kjøpe et billig biljardbord i stedet, og legge en plate oppå som spisebord.

Er det noe sted man får kjøpt billige bord på 7 eller 8 fot? Utenom Finn, QXL og sånt da. Noen butikker som driver med slikt, veldig gjerne brukt og litt slitt? Det må være bord av litt kvalitet, ikke slike som veier 50 gram.

Jeg bor i Ålesund. Hadde det fantes noe i nærheten, hadde jo selvfølgelig det vært topp. Poolet et jo konkurs, men bostyrer for konkursboet vil ikke selge bordene til privatpersoner.

Setter stor pris på all hjelp :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil betale så lite som mulig. Gjerne ned mot 5 lapper hvis det er mulig. Kan gjerne være gammelt og slitt, bare det er i grei stand til bruk.

Skal se på de Google-treffene :)

Hvorfor kommer ikke denne tråden opp i "Mine innlegg"..?

Lenke til kommentar
Kanskje du finn noko på dei fyrste treffa/bransjetreffa i dette Google-søket:

http://www.google.com/search?client=opera&...=utf-8&oe=utf-8

5712144[/snapback]

Ser ut som http://www.ine.no er stedet for meg, selv om det er i Oslo (dyrt å få fraktet / hente). Tusen takk for tips, håper det blir bord på meg snart nå da :)

Redigert: nåja, det var visst i Stavanger gitt. Enda lenger å kjøre..

Endret av Vandalen
Lenke til kommentar

Biljardbord er ikke noe høyere enn vanlige spisebord.

Og de kommer i alle slags design, bl.a. mange man lett får beina under (eks: bildet). De må da helst være uten kanaler.

sardiPierrot.jpg

Så slike små ulemper kan jeg leve med. Jeg skal tross alt bruke mye mer tid på å spille biljard enn å sitte i kjedelige middager rundt bordet (spiser bare ved spisebordet når jeg har gjester da :) )

Redigert: fikk svar på dette bordet på bildet i dag. 16.900 pluss 2.200 i frakt. Det ble litt mye. Synd, for det var et fint bord.

Endret av Vandalen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...