TWA Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Er det noen som har peiling på når GTAVC kommer ut til PC???? Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 8. november er satt som release for PS2 men jeg har ikke sett/hørt noen releasedate for PC enda. Lenke til kommentar
akinesia Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 sjekk ut http://www.tothegame.com Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Videoen satte meg virkelig i stemning. Tror det blir fett å bare cruise rundt og høre på sommermusikken og slæpp off innimellom all lemlestingen og oppdrag for kriminelle :smile: Jeg digget å gjøre det i Midtown Madness 2. Husker godt når jeg spilte CDer med Red Hot Chili Peppers og cruiset rundt i bytrafikken og veiene utenfor. Det var nesten så man skulle satt opp en bildør ved siden av seg så man har noe å legge venstrearma på Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Url til video ? =) Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 De 2 videoene ligger på den offisielle siden. http://www.rockstargames.com/vicecity/ Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 ARGH!! Quicktime? Uaktuelt. Pføy! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Jeu.. så viktig er det ikke å se dem. Men.. vises det no gameplay, eller er det bare en "video"? =) Lenke til kommentar
Dreadlord Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Noen her som har sett filmen Scarfase med Al Pacino? Til alle dere som ikke har sett den. Se den og få en smakebit av vice city . sitat info fra vice city : "Most of Vice City seems to want Tommy dead. His only answer is to fight back and take over the city himself." . I filmen heter han Tony :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå