Pasient Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Bilen min vil ikke starte når den har stått lenge i ro. De 2 siste dagene må jeg ha hatt startkabler. Tidligere eier sier han har opplevd dette en gang før, å da var det veldig kaldt. Jeg hører at startern går rundt men den tenner ikke. Kanskje fordi starteren ikke får nok strøm etter det jeg har blitt fortalt. Kan der være batteriet? Bilen er forøvrig en 87 model som har gått 410 000. Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Bilen min vil ikke starte når den har stått lenge i ro. De 2 siste dagene må jeg ha hatt startkabler. Tidligere eier sier han har opplevd dette en gang før, å da var det veldig kaldt. Jeg hører at startern går rundt men den tenner ikke. Kanskje fordi starteren ikke får nok strøm etter det jeg har blitt fortalt. Kan der være batteriet? Bilen er forøvrig en 87 model som har gått 410 000. 5708312[/snapback] Hvis du bruker startkabler og dette gjør at den starter, så tyder det på at den får for lite strøm fra batteriet. Sjekk vann-nivået i batteriet og polene for irr i første omgang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå