memix Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Og så er det en del knapper som ikke fungerer lenger, noen måte å fikse det på? hehe Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Skru løs tastaturet, vask det med vann og zalo, skyll godt og tørk det på 50 grader i en ovn.. Lenke til kommentar
THacker Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) ved to anledninger har jeg sølt øl oppi tastaturet på min MPX KN1... Går heelt smuud.. ikke noe stress faktisk... og vi snakker faktisk mengder med væske... Pc'n var noe dritings kan man si... Eneste som har vært litt pes er en av pil tastene som henger seg avogtil... men har fått rensa bort det meste... Men det skal nevnes.. første sølings i pc'en var dagen etter jeg fikk den... og jeg holdt neesten på å begynne å grine....... Endret 6. mars 2006 av THacker Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Ovnen hørtes litt skummel ut, men en god skyll i vasken og tørke 4-5 dager er et godt forsøk Under noen omstendigheter må du ikke skru på strømmen i alle fall, da den minste partikkel kan føre strøm dit det ikke skal. Lenke til kommentar
memix Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 Hmmm, rart, tasten "v" fungerer ikke, men "ctrl + v" fungerer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå